Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ook witte nintendo's, gewoon een halfje door de hoge dosering."
"Ik heb in zekere zin ook fasen: 1) Ik voel een half uur niks. 2) Ik voel me 4-5 uur super blij, voor mijn gevoel gaat de tijd twee keer zo snel. 3) Ik voel me down, xtc begint uit te werken en ik neem bij. 4) Het begint na 2-3 uur opnieuw uit te werken en het festival is toch afgelopen. Ik vind dat het effect van xtc ook afhangt van je eigen stemming, als je het samen met vrienden gebruikt op een festival en gaat dansen voel je je natuurlijk veel beter dan wanneer je maar wat gaat zitten."