Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo ik ben nieuw hier. En hoop dat deze vraag nog niet eerder is gesteld. Ik kom alleen maar topics tegen van mensen die op festivals gebruiken. Ik zelf gebruik het om extra van seks te genieten. Ik gebruik wekelijks meerdere keren een halve pil. Meestal samen met mijn vriend. En dat gaat lekker. Ik drink alleen maar water verder niets. Ik heb nog nooit een dip gehad sinds ik in februari 2014 mijn eerste pil heb genomen . Nu ben ik van mezelf al positief ingesteld en vrolijk van karakter. Ik gebruik wel in combi met kamagra. Gebruiken meerdere leden xtc tijdens de seks of als extra genot? Hoop dat deze vraag een beetje kan"
"ik ben begonnen met mijn eerste pil in 2014 (witte domino steentjes) die waren echt super. ik heb altijd xtc willen proberen en dan wel met iemand die ik vertrouwde en dat was perfect. het verbaasde mij dat velen 2 dagen later een down gevoel kregen. nu drink ik alleen maar water als ik gebruik en gebruik ik heel af en toe een hele pil maar dan over over 2 dagen. ik gebruik dan wel een hele soms een halve kamagra anders krijg je geen erectie. En het is echt geen stoer doenerij of op scheppen, ik ga na bijna 4 jaar toch wel intensief gebruiken er nog steeds lekker op vooral de redbull vond ik erg goed. veel homo's gebruiken GHB of GBL ook speed en Coke ik ken er zelfs die meerdere dingen door elkaar hebben gebruikt en nergens last van hebben al zou ik dat persoonlijk niet doen. ik heb laatst met vrienden 2cb geprobeerd dat voelde ook erg lekker aan. Ik kwam voorheen veel in homo sauna's vooral in Amsterdam werd er veel drugs gebruikt en dat is wel link veel mannen out zien gaan door Ghb in combi met alcohol speed en/of xtc en de hitte. Als ik zelf gebruik doe ik dat altijd in een thuis setting en ook veilig . En ik ben niet de enige die wekelijks gebruikt er zijn er meerdere die ik ken en die gebruiken vaak ok 3 of meer in een weekend"
"Ik schrik toch wel van de reacties hier. Wist niet dat het zoveel kon doen. Helemaal omdat in mijn omgeving veel mannen wekelijks gebruiken .Ik heb besloten om met xtc 3 maanden te stoppen dankjewel voor jullie advies"
"De Dunne zei: En Herman, had je de link al gelezen die ik je gaf? Daar staan echt vele tips. Het is echt extreem ongezond wat je doet. En dat ga je pas over 10talle jaren merken. Niet nu. Ik kan mij ook niet voorstellen dat je behalve strak staan nog iets voelt. Stop aub voor een heel lange tijd met mdma gebruik. Normaal laat je 3 maanden tussen elk gebruik, ongeacht de hoeveelheid. Klik om te vergroten... Ik heb de link gelezen maar er staat niet wat de risico's zijn op lange termijn. Behalve moeite met klaar komen. En slapeloosheid kan ik niets vinden. Ik heb ook suikerziekte dit had ik al voor ik gebruikte maar heb dat onder controle. Ben ik dan Uniek hierin? Ik ga zaterdag 10 dagen naar Sitges op vakantie en in een ander land gebruiken eventueel mee nemen vanuit Nederland lijkt me riskant. Maar nu ik dit zo lees stop ik minimaal 3 maanden."
"PsyTekZ zei: Je zou bijna gaan denken dat die pillen vitamines bevatten in plaats van MDMA. Meermaals per week lijkt me echt niet gezond. Vind het gek dat je nog een erectie krijgt maar dat zal wel aan de kamagra liggen. Telkens opnieuw wekelijks die serotoninevoorraad uitputten maakt een mens toch zo depri dat zelfs lust en zin in seks verdwijnt? Goed dat je wil stoppen en een pauze nemen, kan zeker geen kwaad! Klik om te vergroten... Tja ik heb gelukkig nog geen problemen daarmee ik geniet nog erg van de sex ook zonder xtc en ik ben van mezelf nogal zonnig qua karakter ook mijn vriend heeft na 8 maanden nergens last van. Maar voorkomen is beter dan genezen we gaan een pauze inlassen misschien heeft het zo moeten zijn dat ik jullie tegen kom om mij wakker te schudden"