Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bij mijn ervaring met 4fmp zie je het niet aan je ogen. je hebt wel een wat zweterig hoofd omdat je lekker uit je dak gaat. Bij mij merkten mensen het puur omdat ik zoveel energie had en niet stil kon staan."
"Ik zit dit forum aandachtig te lezen dus daar wil ik ook zelf iets aan toevoegen. Mijn ervaring met 4fmp: Ik heb in juni dit jaar voor het eerst 4fmp gebruikt, er was een plaatselijk hardstyle festival waar ik met mijn vrienden heen ging Ik had met een vriend afgesproken om 4fmp te gebruiken. we kwamen aan rond 1 uur en rond 4 uur na een paar biertjes heb ik een capsule(180mg) gepakt. Na ongeveer een uur misschien iets langer kwamen er steeds fijne rillingen over mij heen. En was ik heerlijk aan het dansen. Alles was mooi en leuk, zelfs het drinken of ijsjes halen was genieten. Je durft ineens op iedereen af te stappen en gesprekken liepen veel soepeler en waren super leuk. Na ongeveer 3 uur begon het lichte euforische gevoel een beetje af te nemen. Maar de energie werd niet minder ik ben tot 12 uur (einde van het feest) helemaal los gegaan. En heb mij prima vermaakt. Toen het feest net afgelopen was gingen we onze jassen halen en liepen we naar het station om naar huis te gaan. En toen ineens na een sigaret(ik denk niet dat dit er mee te maken heeft gehad maar toch) voelde ik het gevoel dat ik moest overgeven.toen heb ik flink overgeven en daarna in de trein ook (wat nogal ongemakkelijk was).Het leek wel of mijn maag van streek was. Ook was het gek dat ik ontzettend hard begon te zweten en ik het helemaal niet warm had. Na ongeveer een kwartier was het over en voelde ik mij prima. Slapen ging niet echt super vaak wakker en beetje onrustig. En de dag erna s'ochtends geprobeerd te eten maar dat ging moeizaam en ik moest weer overgeven. Heb mij toen de hele dag heel slap gevoeld en wat spierpijn maar voor de rest nergens meer last van gehad. Maar al met al heb ik echt een top feestje gehad en heb geluk gehad dat het slechte gedeelte pas na het feest begon. Ik wil het graag volgend week weer proberen maar mijn vraag is nou zal de volgende keer mijn maag ook weer zo van slag zijn? ben ik er misschien allergisch voor of ligt het misschien ergens anders aan? Bedankt voor het lezen!"