Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoe kan je speed het beste bewaren? ikzelf heb enkele dagen geleden speed gekocht en deze niet direct opgebruikt deze was nog nat en is een afsluitbaar zakje bewaard en nu heb ik het gevoel niet dat deze nog echt werkt"
"Poederpret zei: Werking van de speed zal wel in orde zijn denk ik, het beste kan je je pep in de vriezer bewaren, daar is het koel en donker. Wat de kans op uv degradatie en oxidatie verkleind. Klik om te vergroten... Ik heb er net 2 redelijke lijnen van genomen en voel er eigenlijk niks van"
"Poederpret zei: Heb je m laten testen? Klik om te vergroten... Nee heb deze zelf van een betrouwbare vriend gekocht die dagelijks gebruikt😅dus dacht dat het wel in orde was"
"Juun zei: je speed kan niet binnen een paar dagen z'n werking verliezen. en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt. als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen Klik om te vergroten... Juun zei: je speed kan niet binnen een paar dagen z'n werking verliezen. en droge speed kan je prima op een koele donkere plek bewaren, natte zou ik persoonlijk invriezen als je het niet nodig hebt. als je twijfelt of het echt amfetamine is, laat het dan testen.. als je van "2 redelijke lijnen" niks voelt Klik om te vergroten... Toen ik deze ben gaan kopen heb ik er natuurlijk al wel van gebruikt en voelde ik deze al wel dus ik vond het raar dat ik nu niet echt iets voel en testen gaat niet echt een optie zijn denk ik aangezien het eigenlijk niet zou mogen hier😅"
"Poederpret zei: Kan ook tolerantie zijn misschien? Klik om te vergroten... Zou ik raar vinden ik heb in een periode gezeten dat ik bijna dagelijks gebruikte en had hier nooit last van had dan wel altijd de gekochte hoeveelheid de zelfde dag of de dag nadien opgebruikt"