Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"greenpower zei: Je zal lang weinig voelen. Klik om te vergroten... Dat dacht ik ook al idd :P"
"Ik heb 2en half uur geleden dxm ingenomen maar ben perongeluk vergeten de balletjes die in de capsule zitten te crushen. Dus nu mijn vraag zal ik hier nog wat van merken? voel me nu lichtjes aangeschoten meer niet heb ook biertje en halve fles smirnoff op dus kan miss daar aan liggen. alvast bedankt, Gr"