Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen, Ik ben nieuw hier, maar hou het forum al enige tijd in de gaten. Aankomende maand heb ik een groot nachtfeest waar ik graag (voornamelijk de laatste uren) erg actief bij wil staan zeg maar :P , de dag er na heb ik echter een lokaal feest waar veel bier gedronken gaat worden... dus zouden jullie mij enigszins op weg kunnen helpen hoe jullie dit zouden doen qua gebruiken? even voor de duidelijkheid: Dag 1: 22:00-7:00 Feest waar ik graag iets wil gebruiken. Dag 2: 14:00-20:00 Feest waar ik graag enigszins normaal wil rondlopen en toch aardig wat biertjes wil nuttigen. Tot mijn beschikking: PEP (Niet veel ervaring mee) XTC (wel 1.5 maand geleden gebruikt, dus liever niet) 4FA Alvast bedankt voor het antwoorden!"
"Oke, thanks voor de antwoorden. Denk dat dat het dan wordt. Maak me alleen beetje zorgen dat ik er dan zo doorgesnoven uitzie haha, maarja..."