Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey eenhoorn, Dank voor je reactie! Leuke aanvulling op de rest van het tripreport. Wellicht eens een keer proberen 6abp."
"Mooi report! Leuk om te lezen. Ik vroeg me af hoe de resterende uren zijn bevallen? Ook nog veel euforie of is die weggeebt? De eerste en laatste keer 4fmp (nog maar 1 keer gedaan) viel me de euforie in het begin heel erg op. Na 2 uur was het vooral energie maar geen euforie meer wat ik wel jammer vond."