Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn tripverslag LSD. Dit is mijn eerste tripverslag en ook overigens mijn eerste keer LSD. Ik heb wel ervaring met andere middelen zoals Ketamine,2-CB, XTC of MDMA kristallen. Maar LSD bleef altijd wel uit, het was overigens ook omdat ik aardig bang was voor wat er zou gaan komen. Als je LSD opnoemt in een sociale kring dan hoor je toch gelijk de zware verhalen van intensieve badtrips en psychoses. Maar ondanks dat was ik gewoon zwaar geboeid door het effect wat mensen hadden op die drug onder andere: intensere beleving van muziek, spirituele ervaringen en het hallucineren van patronen (Het caleidoscopische effect). 10-01-2015. Ik sprak een vriend van mij op de whatsapp, hij was ziek geworden dus kon hij zelf niks nemen. Maar ik toen wij het gesprek afrondde en zei hij ''Ik zie je zo verschijnen''. Toen voelde ik de zenuwen naar boven komen. En het eerste wat door mijn hoofd heen racete was mijn gedachtes, ik zelf ben een persoon die in het verleden leeft en angsten heeft waar ik soms moeite mee heb. Soms dan komen dingen nog weleens naar boven en dan ik het moeilijk relativeren. Dus daar was ik heel zenuwachtig voor. ik was naar hem toegegaan waar we in de keuken nog zaten bij te praten en ik zei tegen hem ''Hey, doe mij maar een halve zegel''. ''Weetje het zeker? Je kan beter een hele nemen. Dan zie je meer van de trip'' Uiteindelijk kwam het erop neer dat ik die dag gewoon halve zegel zou nemen. We gingen naar boven waar hij de spullen had klaar staan, knipte een halve voor mij af. En 10 minuten nadat ik het onder mijn tong had gelegd ging ik eindelijk ervaren wat het was. Ik zat op een zolder, we zaten muziek uit te wisselen. Ik ben bijvoorbeeld fan van Pink Floyd en we luisterde er meestal naar als we iets van 2-CB ophadden.Ik had het er met hem over dat de live versies ook goed zijn. En na ongeveer een uur begonnen de effecten op te komen, ik merkte dat ik misselijk werd een beetje onrustig gevoel kreeg ik. Ik dacht eerst dat het de zenuwen waren. Maar voor dat ik het wist begon ik de visuals waar te nemen.. De kleuren waren feller, alles in de kamer bewoog en als je ergens op staarde kwam het caleidoscopische eruit. Het is heel leuk om te zien als je naar een schilderij kijkt lijkt het net op een 3d plaat. Op een gegeven moment werd het heel introspectief ik ging heel erg in mij eigen wereld zitten. En dit is ook de reden waarom ik dit tripverslag schrijf. Want ik dacht dat ik zou worden lastig gevallen met mijn angsten en schaamte maar dat gebeurde niet... Wat er wel gebeurde ik werd geestelijk echt verruimd, ik kon over dingen nadenken van uit een breder perspectief waardoor ik in alles het verband zag. Mijn gedachte was ook zo zuiver in één keer. ik kon begrijpen waar al mijn angsten en schaamte vandaan kwamen en hoe ik aan mezelf moest werken. Het is dat inzicht dat je laat inzien dat alles mogelijk is.. En dat heb ik ervaren met LSD. En ik was heel dankbaar daarover. Mijn maatje vroeg nog aan mij van ''Heb jij er wel iets aan gehad, ik bedoel een halve zegel is vrij weinig voor een trip'' En ik zei tegen hem ''Nou, eigenlijk heb ik er meer dan genoeg aan gehad'' Dus ja volgende keer probeer ik een hele te nemen.."
"bobsacamano zei: Wat super dat je een fijne ervaring hebt gehad. Ik heb het inmiddels ook in huis en ben er nerveuzig voor merk ik. Maar dat is natuurlijk ook wel goed het is niet niks. Ik ontwaak net weer uit een truffel trip en dat was best heftig. Trippen is niet niks. Hoe was het voor jou om er zo lang mee bezig te zijn? Want dat vind ik dus best een heftig idee van LSD. Klik om te vergroten... Nou ik las ook wel heel veel dingen over LSD en ik keek ook heel documentaires erover, 1 daarvan was The Substance: Albert Hofmann's LSD. Ik vond het een wonderlijk iets dat wetenschappers LSD nemen om hun creativiteit te verrijken of van uit een ander perspectief naar een probleem kijken. Dus ja, ergens heeft LSD mij wel geboeid. Het enige wat mij zo heeft tegengehouden zijn de gruwelijke verhalen van bad trips, de psychoses, ga zo maar door... Maar het was echt een fijn iets om te doen, goeie dingen ... BTW thanks voor het lezen van mijn verhaal"
"Psychedelibee zei: Hannieball89 zei: Nou ik las ook wel heel veel dingen over LSD en ik keek ook heel documentaires erover, 1 daarvan was The Substance: Albert Hofmann's LSD. Ik vond het een wonderlijk iets dat wetenschappers LSD nemen om hun creativiteit te verrijken of van uit een ander perspectief naar een probleem kijken. Dus ja, ergens heeft LSD mij wel geboeid. Het enige wat mij zo heeft tegengehouden zijn de gruwelijke verhalen van bad trips, de psychoses, ga zo maar door... Maar het was echt een fijn iets om te doen, goeie dingen ... Klik om te vergroten... Leuk om te lezen dat je een fijne ervaring hebt gehad! Erg verstandig ook dat je voorzichtig bent begonnen ermee. Mijn eerste LSD trip was ook zeer licht, maar wel een fijne kennismaking. Je moet gewoon respect hebben ervoor, want recent nog een mede tripper er totaal bad op zien gaan aangezien hij er geen respect voor had helaas. Het blijft bijzonder spul, zo ben ik door de LSD na 6 jaar gestopt met dagelijks blowen. Hoewel ik op paddo's al vaker dat inzicht heb gehad had ik er blijkbaar LSD voor nodig om ook echt eens iets met dat inzicht te doen. Klik om te vergroten... Hmmzz, ik heb het met drinken,Ik wil graag stoppen met drank. Ik vind die psychedelische middelen minder erg als drank. In het verleden ben ik voor een jaar gestopt met drinken en dat beviel mij eigenlijk heel goed. Ik ging ook uit zonder te drinken. Maar het is niet alleen drinken, de reden waarom ik wil stoppen is omdat ik 25 jaar oud ben, in de piek van mijn leven zit en dan op een zaterdag avond me klem zuip in het plaatselijke stam-café. En kwijlen over de dochter van de kroegbaas die met een arrogante zak loopt. Ik denk de reden waarom ik mij klem zuip is uit verveling maar ook omdat ik niet durf te leven zoals hoe ik echt wil leven... Hey, hartstikke bedankt voor je reactie en voor het lezen van mijn verhaal. Echt Awesome."