Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb het geslikt, is namelijk voor een paniekstoornis, of depressie. Je kunt erbij drinken, maar dat is voor iedereen verschillend, ik merk er weinig van toen. Drugs zou ik niet gebruiken, bij dit soort middelen!"