Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Binnenkort gebruik ik voor de eerste keer onder begeleiding truffels. ivm een spierziekte met veel spasmen moet ik al vele jaren een hoge dosis diazepam innemen 25 mg per dag. Afbouwen kan niet omdat ik dan in totale spasme zit. Ik wil wel heel erg graag een echte trip ervaren. Heeft iemand advies voor mij?"
"Beste Jam en Geneesmiddel Beiden bedankt voor jullie advies. Diazepam blijft tot wel 2-4 dagen in het bloed...normaal moet ik 3x per dag innemen (samen met een andere spierverslapper Baclofen). Ik neem de ochtend dosis 2 uur eerder in en de middag dosis (dan heb ik de trip als het goed is) sla ik over. De avonddosis neem ik weer wel in .. Heel fijn om te horen dat ik vast wel een trip kan ervaren! Best wel spannend zo'n eerste keer omdat ik nog helemaal nooit iets van drugs gebruikte....."
"Geneesmiddel, Bedankt voor deze reactie. Ja ik krijg professionele ondersteuning. Ik kan mijn spierziekte niet accepteren omdat het mijn hele leven op zn kop heeft gezet. Ik krijg ook professioneel voorwerk waar ik nu mee bezig ben en ook al als heftig ervaar. Maar ik hoop dat de trip mij kan helpen om de draad weer op te pakken."