Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dag, Ik heb misschien een hele stomme vraag, maar ik vraag het me gewoon af. Mijn onderburen hebben een aantal planten in hun tuin staan. Op zich heb ik er niet heel veel last van, af en toe ruik ik ze alleen. Daar gaat het mij niet om. Ik heb jarenlang zelf geblowd en door traumatische ervaringen (denk ik) voel ik mij heel angstig en depressief als ik geblowd heb. Ik ben door een zwangerschap en door die gevoelens gestopt ermee. Laatste paar weken voel ik me (vooral) s'avonds precies zo. Hetzelfde gevoel in me buik en hoofd. Ik heb dit zo nooit eerder gehad terwijl ik nuchter ben. Ik vraag me dus af kan dit komen door de wietplanten. Ze staan namelijk onder mijn slaapkamer en mijn balkondeur en ramen staan eigenlijk overdag altijd open. Kan het dan toch met die wietplanten te maken hebben? Wietplanten zijn planten en die hebben pollen."