Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee ik woon in een open huis heb geen buren er kan dus wind in de garage ... Ik zal eens kijken voor toch die grasmaaier open te draaien"
"Hallo, Ik zit met een vervelend probleem . Ik heb 3 maanden geleden een grasmaaier gekocht sindsdien steeds als ik me garage opendoe Ruikt heel me garage naar een wietplantage . Vrienden zeiden dat de vorige waarschijnlijk gebruiker was en dat de geur in de zak van de grasmaaier blijft zitten. Maar verdwijnt die geur dan niet ?? Of kan het zijn dat er iets verstopt zit ergens maar het is echt een overdreven sterke geur Ik hoop een antwoord te kunnen krijgen op me vraag"
"Heb de grasmaaier grondig onderzocht niks gevonden de geur blijft en nog steeds niks gevonden in de garage zelf :/"
"Lol ik denk dat ik er gewoon moet mee leren leven"
"Gedroogd gras ruikt niet naar weed hè :P"