Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik was ook de enigste van het groepje van 4 die er last van had. Kon er niet echt met iemand over praten. Ben blij dat ik op dit forum wel me gevoel kan uiten. Ik ga toch een halve nemen en kijken wat het doet met me. Als ik er weer angstig de dagen erna word denk ik dat ik het toch maar op blowen zet of nog lang wacht voordat ik weer een pilletje doe. Voor de rest was het gewoon geweldig, heb me echt nog nooit zo geweldig gevoelt. Maar daarvoor heb je de eerste keren als je wat uit probeert. En ja ik ben wat te jong maar daar kies je zelf voor."
"Het was dus bier, 3 sleutelpuntjes en is me goed bevallen!"
"Hoi. Ik ben een jongen van 16 jaar en wil weer eens een pilletje gaan gebruiken voor mijn 2de keer. Heb er totaal geen verstand van maar heb toch een paar vragen. De eerste keer heb 1 blauwe driehoek geslikt toen ik 15 was , waarop het teken van een mitsubitsu stond. Ze zijn tegenwoordig een van de beste pillen die er te krijgen zijn en ging namelijk ook best wel hard. Ik begon met 1derde, voelde na 3kwartier nog niks en nam weer 1derde. Toen ging ik los, en na een kwartier leek het of hij uitgewerkt zou zijn dus besloot de laatste 1derde te nemen. Toen ging ik iets te hard en moest ik even zitten. We zijn 1 uur later naar huis gegaan en heb 3x moeten overgeven. Volgens mij omdat ik veel te veel water had gedronken. Onderweg op de fiest heb ik wat gehallucineerd.Toen we eenmaal thuis kwamen voelde ik me heerlijk. Even voor de duidelijkheid, ik had dus 1 blauwe driehoek in 4 uurtjes naar binnengewerkt. De dag erna was ook heerlijk totdat ik weer ging slapen. Ik zag allemaal vreemde hoofden in me kop voorbij schieten en andere rare dingen. Ben best wel geschrokken maar over die angst moet je je eenmaal overheen zetten. Dipje/angst duurde ongeveer 2 weken. Misschien iemand die dit ook mee heeft gemaakt? Ben nu al een tijdje 16 en heb een feestje binnenkort. Ik zou graag willen weten hoeveel ik nou eigenlijk moet nemen, om niet te hard te gaan maar gewoon relaxt als je weet wat ik bedoel. Ik ben 65 kilo. Halve of toch maar 1derde omdat hij misschien nog niet in was gewerkt? De pil die ik neem is weer een blauwe driehoek."