Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ga over een tijdje chocomelk met hasj maken met mijn vrienden, wij willen hier 5g in gooien voor zijn 3e. Wij blowen alle 3 bijna elke dag en al voor zo een 3 jaar, we kunnen best wat weg blowen (10g) en ons nog steeds goed voelen. Maar wij hebben alle 3 bijna geen ervaring met wiet/hasj eten, op forums kan ik niet helemaal een duidelijk antwoord krijgen. We willen natuurlijk niet teveel eten maar het is ook jammer als we er bijna niks van voelen. Hoeveel gram hasj per persoon is een goede hoeveelheid om goed stoned van te worden?"
"GoldenGrow zei: indd, hoevaak je wiet rookt maakt niet echt uit voor het eten ervan. eigenlijk voelt wiet/hasj eten bijna als een totaal andere drug. (veel sterker) ik zou maximaal 0,5 gram per persoon aanhouden. Klik om te vergroten... Bedankt voor de snelle reacties, ik wist niet dat door de maag en door de longen zo veel verschil maakte. Ik zal er rekening mee houden."
"GoldenGrow zei: laat je weten hoe het is gegaan? Klik om te vergroten... We hebben uiteindelijk 3,5 g hasj in de chocomelk gedaan, na iets meer dan een uur na de inname hebben we de film maar weer afgezet, want niemand van ons kon zijn aandacht er bij houden. Het was ook een compleet andere high dan bij het blowen, zelf als ik veel blow voel ik me niet zo "trippy". Mijn beeld is ook meerdere keren vervormd of als ik op objecten focuste kreeg ik een soort van tunnelvisie. Al met al was het een gezellige dag en heeft iedereen het naar hun zin gehad"