Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dit is wat ik op het internet vond: Waarom kan door het snuiven van cocaïne het neusslijmvlies ontstoken raken? Cocaïne werkt vaatvernauwend. Coke lost zich op in het neusslijmvlies. De bloedvaten in het slijmvlies vernauwen zich. Hierdoor krijgen de cellen in het neusslijmvlies onvoldoende bloed. Het gevolg daarvan is dat de cellen onvoldoende zuurstof en onvoldoende voeding krijgen. Het slijmvlies kan hierdoor ontstoken raken. Door de ontsteking gaat het neus slijmvlies extra slijm produceren. Gebruikers krijgen dan een loopneus. Dit wordt wel een ‘Colombiaanse verkoudheid’ genoemd. Ontstoken slijmvlies kan ook erg pijnlijk zijn. De gesnoven coke kan ook in de voorhoofdsholte terecht komen en daar verstoppingen en hoofdpijn veroorzaken. Ik persoonlijk gebruik 2 a 3x per week 1 gram sos per avond en ik heb ook vaak last van een loopneus etc. Of ik ga naar de huisarts en laat het checken of ik hou ermee op en kijk of het over gaat. Who knows?"
"En ja iedereen beweert de beste zooi te hebben maar ik weet wel dat mijn sos rond de 70 a 80% puur ligt. Het ligt dus niet aan de versnijdings middelen"
"silkroad zei: cocaine gemiddeld is rond de 50-60% in nederland als je goei vrienden hebt, op straat is het speed of adhd medicatie. ik ben geen fan meer van cocaine omwille ; 1) iedereen doet het en nauwlijks 1persoon op 10 weet wat echte cocaine doet pet je. 2) het is een heel gedoe altijd met dat versnijden / cleane en steeds naar labtest brengen en al dat gedoe. 3) je verliest bergen geld met cocaine, je bent met niets anders meer bezig dan " weekend lijntjes " week lijntjes , dealer bellen... 1 grote miserabel cirkel waar je alleen uit kan komen door ; iedere dag te gaan werken, je geen luxepersoontje ben, het los laten van die cokefeesjes waar je een andere persoon wordt dan andere mensen verwachten. was zo een nuchtere persoon in het leven en na 1 test verziekte het mijn status, je verandert er door als mens. dus als je je eigen wilt blijven laat cocaine links liggen want het begint steeds met het leukste maar na maanden eindig je met miserie. Klik om te vergroten... Ieder z'n eigen ding! Niet iedereen heeft hetzelfde wat jij uiteindelijk krijgt van coke Ik zie het gewoon als een dure hobby die ik kan betalen. Ik kan bij wijze van spreken nu naar Thailand gaan en daar een half jaar wonen en genieten zonder sos. Ik ben ( gelukkig ) niet verslavingsgevoelig"