Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Mevrouw Pløp je hebt zeker gelijk. Ik ga ze laten checken. Denk dat ik idd wel geluk heb gehad met gebruik van zoveel pillen per x."
"goedenmiddag allemaal! Ik heb nu 4X xtc gebruikt op techno festivals. Al deze 4 keren heb ik geen idee hoeveel mg mdma de pillen bevatten. Ik ben 4X super lekker gegaan. ik ben in juni naar een festival gegaan. Hier heb ik ook xtc gebruikt. Het duurt bij mij sowieso heel erg lang voor de pil inslaat. Plus minus 2 uur. ik ging in het begin heel lekker en had zin om met mensen te praten, dansen, je kent het wel. Echter na een paar uurtjes merkte ik dat ondanks dat ik bij nam ik super gaar werd en de zin om te dansen af nam. Weinig zin om te praten en de euforie eraf was. iemand enig idee hoe dit kan? Ik ben ongeveer 83 kilo, lang van tevoren niks gegeten en fit. Het lijkt me toch niet dat ik met een pil van Max 130mg ik een hele avond kan doen?"
"@Ulixes dat is ook zo, ik jaag m ook niet echt achterna hoor, ik weet dat je niet altijd kan pieken. Maar ik had toen dat in me daarna gewoon super gaar voelde en gewoon niet echt zin meer had en dat was wel vervelend"
"@FredKroket per dag ? Ik ken echt geen grenzen als ik eenmaal bezig ben maar een discomunt of 5 gaan er altijd wel in. Ik test ze nooit. Ik ben ook kneiter ongeduldig dus ik neem tussen het bijnemen vaak een uur tot 1.5 zitten. Tussen de festivals door zitten altijd minimaal 3 maand."
"Nu zelf 4X aan de pillen gezeten en nooit gecombineerd met iets anders. Met Speed voel je er idd helemaal niks meer Van 🤣"
"@Neo-Shulginist maar ik denk dat ik van 160 mg op een avond echt niks voel, laten we zeggen dat je een pil hebt van 200mg, dan zit je echt op met iets meer dan 3/4 pil voor de hele dag. Het kan toch niet zijn dat je daar dan zo lekker van gaat"
"@FredKroket ja dat is ook zo. Zou het zonde vinden om ervoor te zorgen dat me xtc loopbaan tot een einde komt"
"Goedenmorgen allemaal! Ik ben nieuw en heb een account aangemaakt omdat ik de tripreports en kennis van mensen hier toch wel leuk vindt. Zelf zit ik met het volgende. Ik ga volgende week zaterdag aan de xtc. Ik wil over 5/6 weken een x truffels doen. Is dat mogelijk ? Ik weet dat truffels niks te maken heeft met serotonine etc maar denk laat ik het toch maar even vragen voor de zekerheid. met vriendelijke groet, gekkeman"