Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb al jaren een aantal planten buiten en het gaat altijd super. Nooit aan supplementen en ph metingen buiten gedaan. Maar nu zijn er bij mijn planten niet alleen nog geen toppen te zien maar zelfs nog geen haartjes en ze staan al vanaf half juni Lijkt me bijna onmogelijk dat het mannetjes zijn ,iemand een idee ? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"