Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"idd leuke report.... ik weet nog goed mijn eerste XTC, ergens in 1992 ofzo toen had ik een Salmiakje, een knoeperd van een pil maar niks van gemerkt helaas. Toen kwamen de Flatliners op de markt (blauwe ankertjes en rode cccptjes) nou die dingen vergeet ik nooit meer. Zou er nu nog een moord voor plegen als ik die dingen nog kon krijgen hahaha... damn wat een ervaring. Zon heerlijk gevoel , trillen als een gek met je tanden, iedereen was je beste vriend, allemaal van die rare vragen stellen van wat vind je van me en ik vind je wel tof en weet ik wel niet allemaal hahaha...handje geven, knuffel gevoel en alles was OK. Gewoon 2 uur lang languit op de bank liggen met je ogen dicht met het lekkerste gevoel dat je ooit heb gehad en maar genieten en zo geil als de neten hahaha. Dat gevoel heb ik daarna nooit meer gehad met de pillen die erna kwamen... toen kwamen de speedpillen en pillen met bruine spikkels erin wat hero zou moeten zijn enzo waar je niet meer van kon slapen of je vertripte helemaal. Toen vriendin gekregen en 9 jaar niks meer aangeraakt. Eenmaal de relatie naar de klote begon t weer maar heb nooit meer het gevoel gehad als van die blauwe ankertjes... tegenwoordig slik ik dan ook geen pillen meer, maar heb laatst wel weer wat nieuws ontdenkt en dat waren de Miaaauws Miaaauws, geen XTC maar Methadrome ofzoiets erin, nah kan je zeggen heeeeeerlijk... je krijgt het lekkere gevoel er van als dat een XTC pil gaat werken maar dat blijft continue aanhouden en daarna zakt het af en de dag erna heb je gewoon nergens last meer van... Ik pak die dingen niet vaak anders begin je eraan te wennen. Zit meer aan de Coke in combinatie met GHB nu en daar blijft het bij. Voor de rest heb ik me ook nog kapot gevreten aan de LSD vroeger (bart simpsons, druides, zonnetjes en fietsjes) maar die tijd is voor mij geweest.... denk dat als ik er nu een neem dak er helemaal gek van word gehehe... ach ja... blijft wel lachen hier al die reports Grtz"
"GHB 1000%... heb er al heel wat uren opzitten"