Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en zou graag een paar tips willen over het gebruik van GBL. Ik ben 16 jaar ! Vanaf het einde van de zomervakantie ben ik in aanraking gekomen met GBL. Vanaf de dag dat ik het in huis had heb ik het elke dag gebruilkt tot aan de dag van vandaag. Ik gebruik ongeveer 3ml per keer en 3/4 keer per dag. Ik meng de GBL altijd wel goed met frisdrank en drink het nooit puur. 1 keer had ik het niet goed genoeg verdunt en heb ik mijn huig verbrand ... Zelf weet ik niet of ik verslaafd ben maar ik heb het gevoel dat de GBL niet goed is voor mijn lichaam en de PH-waarde van mijn bloed. Nu heb ik een paar vragen; 1. Kan ik GBL gewoon zo door gebruiken zoals ik nu doe? 2. Is het slim om mijn GBL om te zetten in GHB? 2. Moet ik afbouwen met GHB of GBL als ik wil stoppen? 3. Kan iemand mij vertellen hoe ik van GBL GHB kan maken? 4. Als ik GHB wil maken, moet ik dan denken aan Na-GHB, K-GHB, Ca-GHB of Mg-GHB? Alvast bedankt"