Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Ben heel erg nieuw in de drugswereld en heb vorige week voor het eerst een XTC pil genomen. Een Paul frank waarbij ik eerst een halve nam, niks voelde, toen een kwart en toen was mijn avond helemaal geweldig. Ik bespaar een report want dan ben ik zo een a4'tje verder. (was tijdens het uitgaan). Afgelopen zaterdag ging ik weer uit en dit keer hadden we 'Witte Nintendo's. Schijnen rond de 220mg te zijn? Had daarvan een kwart (gekauwd/doorgeslikt) maar een uur later voelde ik niks. Vervolgens de andere helft genomen en voelde tot mijn verbazing nog niks? Terwijl die bij mijn vrienden al ingeslagen was. Heb vervolgens nog een halfje bijgekocht bij iemand anders en na inname 8 min begon die keihard in te slaan. Dacht dat ik doodging, alles begon te draaien ik transpireerde overal heel heftig en dacht alleen maar aan een ambulance. Ben vervolgens op advies frisse lucht gaan happen en het ging meteen perfect. Hij werkte! Nog geen 3 uur later was het effect al weg.. Had dus 1,5 nintendo op. Heb 2,5 uur moeten wachten voor die insloeg. Stond er wel steeds op te wachten wanneer het nou begon.. Waar kan dit aan liggen? Terwijl bij die Paul Franks had ik nergens last van die kwam heel langzaam op, had zijn piek en daalde einde van de avond pas weer. Geen rare inslag moment o.i.d. --- En dan nog een vraagje off topic: Als je onder invloed ben kan je met iedereen contact maken die ook onderinvloed is. Zodra het uitwerkte en ik probeerde contact te maken met mensen die onder invloed waren luket het voor geen meter. Ze kennen je dan niet meer? How come? Groetjes, Futurestar PS: Ben 21 jaar, 63kg"
"Late reactie van mij maar bedankt voor de informatie! Heb helaas 2 dagen daarna weer een pilletje genomen (een kwart nintendo). Ik las ergens in dit topic dat een kwart niet helpt.. Van dat kwartje spacte ik hem zelfs te hard terwijl het dezelfde pillen waren. Ik voelde hem binnen 10 minuten al keihard opkomen, had ook wat alcohol ervoor. En had vele ups en downs, het blije gevoel kwam en ging. Ben toen buiten in de kou gaan zitten om nuchter te worden. Wou weg van de drukte en genoot buiten van alle lampjes die ik kleurrijk zag. Toen ik met heel veel moeite naar me vrienden binnen ging nam ik water en ging het wel weer. Waarschijnlijk omdat er maar 2 dagen tussen zat? Ga nu a.s. zondag op de paul franks weer.. kijken hoe dat bevalt.."