Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mensen, Is het mogelijk om Xtc met truffels te combineren als je het goéd voorbereid ? Ik heb al ervaring met de 2 , maar ik vroeg me af of die 2 dingen samen konden gaan. Op forums heb ik gelezen, dat vele mensen dé avond van hun leven hebben beleefd met de combinatie truffels + xtc. Maar ik heb ook gelezen dat er iemand aan is dood gegaan.. Kan iemand mij inlichten hoe dit op de beste manier te doen? De locatie wordt in een mooi bos, met een ervaren persoon erbij. Bedankt, Fruitzacht"
"Hallo! Eerste post op dit forum Ik had een plannetje om op het strand te gaan trippen. nu willen we dit al vroeg gaan doen (rond 9 á 10 uur) zodat we de hele dag op het strand kunnen rondlopen, en dan als het uitgewerkt is lekker naar huis. Maar wat vinden jullie? Zou dit te doen zijn als we een rustig strandje uitzoeken? want als er mensen aankomen, hoe kunnen we dit oplossen, ( Zowiezo zonnebril ) En ga je niet bad of angstig voelen als er mensen aankomen? (eventueel mensen met honden, maar ook Politie/strandwacht etc) En hebben jullie nog aanraders of tips? Thanks!"
"bedankt voor de snelle reactie! vliegeren is misschien nog een leuk idee ook!"
"heel erg bedankt van julie snelle reacties mensen! maar hebben mensen nog tips ofzo? ik had zelf nog een vraag: als je het koud hebt op het strand, en ik neem die X zeg maar. Word ik dan wat warmer, en dat je het niet meer koud krijgt? Thuis of op feestjes kreeg ik het altijd benauwd als een gek! maar zou dat dan ook het strand zo zijn met een graadje of 10?bedankt!"
"Hallo! Ik heb een vraag, ik vroeg me af of de truffel merk: Sclerotia '' inner-vision'' een beetje goed zijn? http://www.dbxl.nl/uploads/images/projects/hires/146.jpg (zie foto) Want er zit hier namelijk een headshop in de buurt die alleen deze truffels verkoopt. Heeft er iemand ervaring met deze zogenaamde truffels? Alvast bedankt!"
"Ok, Ik ben er achter gekomen dat die headshop ook Dragon Dynamite verkoopt, en daar ben ik toch wel iets meer nieuwsgieriger naar. Speelt de Dragon Dynamite veel op je gedachten of visueel? En kan ik die truffels nemen als me ouders allebei op bed liggen, en ik in me kamer/beneden gaat chillen? xD Thanks."
"Hallo, Ik had een vraag. Is het mogelijk om ergens wiet te testen bij een laboratorium ? Ik vermoed dat mijn gekochte wiet van vandaag bestrooid is met rotzooi. Door deze wiet te roken, heb ik ontzettende erge steken in mijn hart, moeite met ademen, en het lijkt alsof ik elk moment het loodje kan leggen. Nu is dit vaker gebeurd, en nu wil ik toch graag actie ondernemen. Ik had gelezen dat je het zelf kan testen, maar ik wil het graag officieel laten testen door een laboratorium of dergelijke. Als er bij de laboratorium blijkt dat dit rommel is, ben ik van plan om deze shop aan te klagen, of minimaal een inspectie langs te gaan. Ik heb dit nu al 2 keer meegemaakt in 2 verschillende shops, en ik vind dit onacceptabel. Kan iemand mij dus misschien vertellen waar ik deze wiet kan testen? (rondom Rotterdam en omstreken) Thanks!"
"Hallo, Ik heb na een enige tijd weer pep in huis. En toch had ik altijd last van een verschrikkelijke droge mond, en wil ik dit graag zien te voorkomen, aangezien je je tanden kwijt kan raken en zo. Weet iemand hier iets tegen? Kan iemand mij goede tips geven om optimaal mijn tanden te beschermen tijdens pep gebruik in hoe verre dit kan? ^^ Alvast bedankt! Gr"
"Nice, thanks voor snelle reactie !! Hoe zit het trouwens met melk en karnamelk? Gewoon tijdens pep gebruik gewoon lekker melk/karnamelk drinken toch?? voor bescherming van je tanden ?"