Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedendag mensen, Ik heb dit weekend op zaterdagvond XTC voor het eerst geprobeerd. Het was een halve. Het duurde een half uur voordat ik neit meer stil kon zitten. Ik werd op dat moemnt ook erg angsitg en paniekerig. Moest ook Ik ben momenteel erg depressief en angstig. Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Loop de hele tijd panisch heen en weer. ben ook erg afwezig. Heb al vitamines geslikt. Ben verder hele dag druk bezig geweest toen had ik er niks geen last van. Maar vanavond is het er weer. Mvg frits"
"Ok, hoop dat het helpt. Is er niet gewoon een anti depressieva te halen bij de apotheek Ik had er gisternacht ook last van. Ik werd plotseling wakker en ben daarna niet meer in slaap gekomen doordat ik gek word. Mvg Frits"
"Nou iemand anders had de andere helft op samen met nog een andere helft. Die heeft nergens last van gekregen. Nog twee jongens hadden samen één halve gedeeld. Die hadden ook weinig last. Wij zijn toen op een bank gaan zitten bij een vriend thuis. Hebben film gekeken. Ik voelde niks aankomen totdat ik in één keer merkte dat ik in de film zat ofzo. Toen ben ik naar buiten gegaan en heb daar beetje panisch heen en weer gelopen. Vervolgens De huisarts is ook niet echt een optie, omdat mijn moeder daar werkt. Ik heb vanacht weer niet kunnen slapen. Heb de hele nacht wakker gelegen. Ik heb ook nog steeds geen honger en veel buikpijn. Eet ook met tegenzin wat eten. Moet wel zeggen dat ik in het verleden ook rare ervaringen met drugs heb gehad. Van wiet word ik helemaal gek en actief. van coke kan ik niet slapen. Lig dan ier uur wakkker voordat ik in slaap val. van speed kan ik mega goed slapen. Mvg frits"
"Ik ben normaal meestal saai, rustig, erg in mezelf. Ben ook vaak depressief achtig, ik maak me ook altijd om dingen heel erg zorgen. Heb meestal ook niet veel zin om iets te doen. Ben geen feestbeest. Heb ook adhd. In ieder geval iets in die trend. concentratieproblemen."
"Ja ik heb het gemerkt, Heb gisteravond hele avond met m'n ouders tv gekeken en had nergens last van. Heb vanacht ook in één keer doorgeslapen voor het eerst. Nu ik net opgestaan ben heb ik er een klein beetje last van. Vandaag maar eens proberen te werken. Mvg frits"