Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"de trip: ik stond op een mooie zonnige zondagochtend op uit mijn bed. eerst ff een lekker douchje gepakt en mezelf daarna in een confortabel trainings outfit gehezen. ik neem een flinke schep uit de honingpot puur op gok want ik heb geen weegschaal. maar ik had wel ooit gezien hoeveel gedroogde paddo's er ongeveer nodig waren voor een goede trip. ik schenk het hete water erover en ga lekker zitten drinken. het smaakt gewoon naar honing met een vaag paddo bijsmaakje. na een kleine 20 minuten voel ik me hoofd een beetje zwaarder worden en in mijn ooghoeken wat bewegingen. 10 minuten later was ik al behoorlijk aan het trippen. ik genoot van schitterende patronen in mijn tappijt vloer. het leek wel een land kaart. ook was ik belachelijk hard en lang aan het gapen steeds, maar dat heb ik altijd in een paddo trip. ik besloot om een fijn muziekje te draaien.. een rustig muziekje met mooie gitaar. ik genoot hier mega intens van! de bass werd loepzuiver en ik werd helemaal in de muziek gezogen.. ik kreeg er helemaal mooie gedrachtes bij over hoe mensen in elkaar steken qua gedrag. klinkt raar maar die gedachtes waren echt schitterend en die gingen heel diep. verder werd mijn gezichtsveld gevuld met flitsende glittertjes en zachte kleuren. ook bewogen mijn eigen handen van slomotion naar super snel en ik vond dat wel geinig. inmiddels is er een uurtje verstreken en ik begin nu echt aan mijn top te komen en ik heb een onprettig gevoel. het wordt allemaal mega intens en heftig. alles beweegd mega hard en ik ben het gevoel van ruimte totaal kwijt. ik vergelijk de avond ervoor de hele tijd met een paar uur geleden en dat brengt me op een onplezierige manier in de war. ik iriteer me ook aan het extreem lome gevoel wat ik heb in mijn nek. het voelt niet lekker. vervolgens denk ik bijmezelf dat ik rustig moet blijven... het welbekende gow with the flow idee. ik concentreer me op het kopje waar ik de paddo's uit gedronken het oortje van de beker begint mooie vormen aan te nemen. ongeveer 10 minuten staar in naar het kopje en ik zet een heel rustig vrolijk muziekje aan. ik begin mezelf alweer rustiger en fijner te voelen terwijl de trip zeker niet in kracht is afgemomen. nu ik weer in een plezierig moment verkeer ga ik voor de grap maar eens een rondje lopen door de kamer en ik kijk ff in de spiegel. lopen gaat uitermate wankelig omdat ik me echt super zwaar en loom voel. echt een mega zwaar stoned gevoel wat je ook wel hebt van spacecake. eenmaal bij de badkamer aangekomen zie ik een zeer plezierige warme kleur groen en terwijl ik in de spiegel kijk zie ik allemaal mooie patronen op me wangen. mijn lippen lijken net te ademen en 1 momentje daarna zie ik weer allemaal stippeltjes op me gezicht en ik krijg een bolle kop. tijdens dit gebeuren denk ik heel erg na over hoeveel invloed het uiterlijk van een mens invloed heeft op zijn gedrag. wederom waren dit weer schitterende gedachtes. ik besluit mijn lenzen uit te doen en mijn bril op te zetten omdat ik het idee heb dat ik dan meer bij de natuur hoor (haha echt raar maar ik was er van overtuigd). toen ik dat ging proberen lukte dat voor geen meter want ik had totaal geen idee meer hoe ik mijn vingers moest gebruiken om het correct te doen. mijn richtings gevoel en ruimtegevoel was echt volledig weg. ik kon er wel om lachen. me vriendin besloot me maar te helpen en ze lag blauw van het lachen waarop ik een mega vette lachkick kreeg. haha als ik eraan terug denk moet ik weer lachen. eenmaal klaar met me lenzen stapte ik weer de woonkamer met mijn bril en ik voelde me toen totaal relaxt omdat ik meer 1 was geworden met de natuur voor me gevoel. er is inmiddels 2,5 uur verstreken na inname en ik besloot om ff lekker in me bed te gaan liggen en mijn vriendin kwam bij mij op mijn bed rand zitten. ik bekeek haar gezicht en ik maakte grapjes met haar. ik zag steeds andere gezichtsuitdrukkingen en dat vond ik geinig om zien. mijn vriendin die vond het allemaal ook heel grappig want het leek net of ze voor een klein babytje aan het zorgen was die maar een beetje vaag lag te doen in zijn bed. ik begon te denken aan hoe mega mooi ik haar wel niet vind.. en ik aai haar in der hals en ik streel door der haren en het voelt nog veeeel zachter aan dan normaal! echt chill! na een tijdje was het wel weer leuk geweest vond me vriendin en ze ging even een deel leren voor haar tentamen. ik vond dit prima en ik besloot mezelf te concentreren om mooie gedachtes te creëren en tot mezelf te komen. dit onder het genot van een lekker muziekje leidde dit tot ernstige gedachtes. deze keer ging het over het kwaad wat mensen in zich kunnen hebben en tegelijker tijd dacht ik sterk na over hoe belangrijk het is dat je goed bent tegenover andere. ik bedacht dat het niet perse nodig was om extra vrienderlijk te zijn ofzo maar vooral dat het uit den boze is om mensen te bedriegen of op welke andere valse manier dan ook mensen onrecht aan te doen. na een tijdje nagedacht te hebben merk ik dat mijn trip afzwakt. ik heb het korter en heftiger was dan toen ik verse paddo's at. er zit wel enige vorm van logica in natuurlijk omdat het door het warme water en het fijne poeder snel opgenomen wordt in mijn bloed. zelfde principe als bij snuiven of slikken een beetje. maar buiten dit lag ik nog ff lekker te dromen en te genieten van ligte golvingen in mijn zicht... tevens bedenk ik me dat ik kan terug kijken op een indrukwekkende, leuke en ook leerzame trip. en dan nog dit: misschien valt het jullie op dat bij 90 % van de tripverslagen het alleen maar gaat over de beelden die iemand ziet. beelden die vervormen, felle kleuren en patronen. ik vind dat jammer want dat ervaar ik slechts als een mooie bijwerken van de eigenlijke trip. geestelijk heeft een trip veel en veel meer te bieden dan alleen mooie beelden, alleen het is wel belangrijk dat je jezelf even toe zet om echt goed na te denken. tijdens mijn eerste paddo trips hielt ik me ook bijna alleen maar bezig met het visuele aspect totdat ik een keer mezelf ging richten op mooie gedachtes. ik merkte echt dat dat veel boeiender was. het visuele moet het geestelijke op een prettige, grappige en mooie manier begeleiden. zo zie ik dat. ik hoop dat iedereen genoten heeft van mijn verslag. hoop dat iedereen er wat aan heeft!!"