Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Babette La Bête zei: Waar heb je je wiet gekocht? Soms zit er verzwaringsmiddel in wiet, zoals glaswol. Laat het even testen. Klik om te vergroten... In Thailand"
"Maar eergisteren merkte ik mijn hart ineens op, lagen gewoon film te kijken. Kan het dan nog steeds een paniekaanval zijn?"
"Dank jullie wel!! Wellicht heb ik het gewoon wat veel gedaan. Van 0 naar 100 is zelden een goed plan gok ik"
"Hoi allemaal, Ik zit met het volgende: De afgelopen twee weken blow ik regelmatig. Hiervoor had ik er nauwelijks ervaring mee. Eergisteren merkte ik dat mijn hart extreem snel aan het kloppen was na mijn joint. Gisteren gebeurde hetzelfde en werd ik bijna onwel. Ik weet nog dat ik zittend even afdwaalde met mijn gedachten en toen ik weer bewoog alles eventjes heel langzaam ging, gevoel te vergelijken met ketamine. Alleen voelde dit niet heel goed. Ik keek vervolgens in de spiegel en zag dat alle kleur was weggetrokken uit mijn gezicht en lippen. Ik ben vervolgens op bed gaan liggen waar ik voor een paar sec (5-10) een raar gevoel in mijn handen kreeg. Het is vanzelf weg gegaan maar ik vroeg mij af of dit normaal is? Of heb ik teveel gerookt? Is er misschien echt iets aan de hand? Ik ben er best van geschrokken, met name dat ik bijna onwel werd icm het kloppen van mijn hart. Heb genoeg ervaring met andere drugs maar totaal niet met wiet. Groetjes"
"Dank je wel. Ik heb er namelijk echt nul verstand van eerlijk gezegd. Zou je het mij afraden om nog te blowen? Of misschien wat minder?"