Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zwijgrecht zei: Gebruik het sindskort dagelijks, maar denk niet dat de vergelijking opgaat. Klinkt alsof je meer op zoek bent naar die "rush" van gecocentreerdheid. Kan wel zeggen dat dex voor mij anders werkt dan ritalin. Als je hoofd een kast is en die is gigantisch rommelig, heb je de kast met ritalin snel opgeruimd strak en gefocust, maar hier en daar zit een plank verkeerd, sommige boeken staan op zn kop etc, en je doet het gejaagd . Met dex Sta ik vrolijk, wat minder gejaagd de kast op te ruimen, en kijk ik later tevreden naar al mijn spullen netjes in bakjes, overzichtelijk geordend. Met speed staat de kast opeens op de 2e verdieping in plaats van de begane grond en ben je gelijk maar even gaan schilderen Klik om te vergroten... Inderdaad geniaal. Heb net een account aangemaakt enkel om die post te kunnen liken. Ik ben zelf sinds een week met Dex bezig na bijna een jaar methyl(ritalin) en ben nog aan het zoeken naar de juiste dosering. De comedown is ongelooflijk veel beter idd, maar ik krijg niet zoveel gedaan als met methyl. Door jouw post besef ik me dat ik waarschijnlijk teveel naar die focus rush aan het zoeken was, in plaats van de rust. Bedankt!"