Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Freek zei: Kan iemand me zijn ervaringen met Speed delen? ben er wel in geïntereseerd namelijk Klik om te vergroten... Nou Ik heb genoeg meegemaakt met speed bijna ieder weekend, op het werk, op feesten, op school, maar ik ben wat geminderd wil het wel in de hand houden.......maar ut is wel mega relaxt spul!!! en lekker goedkoop. Maar een jointje erbij is ook wel relax .......m@zzelss Kuzah"