Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik denk dat je persoonlijk rustig moet opbouwen en op je gemak moet zijn en doen. Anders moet je het eens een paar keer thuis doen in je woonkamer ofzo. Dan ben je zeker op je gemak, lekker rustig en kun je er goed aan wennen. Daarna kun je onder de ket fijn naar de club gaan. ( NOT BY CAR ). Misschien dat dit een idee is."