Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mensen, Ik ben net terug van Burning Man en we hebben per ongeluk onze GBl bevroren in een koelbox met ijsblokjes en koud te bewaren eten. Nu is de gbl + fles een letterlijk kei harde substantie geworden. Moeten we dit verwarmen? Of heb ik de gbl verneukt?"