Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Iemand die weet waar of hoe in limburg België?"
"Wie van jullie is er nog een coke avondje aan het doen? Of wat anders?"
"Wanneer ik begin met coke heb ik geen controle meer en wil ik steeds meer. Hoe leer je dat af?"
"Probeer al tijdje te stoppen maar lukt me niet goed.."
"Zonder ik het doorhad is het snel geëvolueerd van gebruik, nooit gedacht want ik was altijd degene die zei hoe kan je er nu verslaafd aan geraken?"
"Verslavingskliniek vind ik niet echt van toepassing. Zit in een hele vervelende periode en jammer genoeg een paar lijnen verdoofd het nadenken wat, is niet dat ik elke dag een gram doe of elke dag gebruik. En in het weekend als ik niet werk is 1 gram max, maar wil voor mijn gezondheid er controle over hebben en die drang niet meer. Maar ben van plan zondag de nummers te wissen en dan kan ik niet meer halen."
"dupont zei: Waarom is een kliniek niet van toepassing? In een eerder bericht schrijf je dat stoppen niet lukt. Dat lijkt me reden #1 om de kliniek in te gaan. De rest van jouw bericht is goedpraten van gebruik, dat het allemaal zo erg niet is. Maar hoe erg is het? Is gebruik nog fijn en is het de investering waard? Je kunt de nummers wissen, goede stap. Maar wat ga je doen als jouw dealer jou een appje stuurt? Dat gaat 'ie 100% zeker doen namelijk, en je weet niet wanneer. Klik om te vergroten... Je hebt idd wel ergens gelijk, is niet omdat ik niet grote hoeveelheden gebruik dat het niet erg is. En gebruik is zeker nog wel fijn, alleen het effect is altijd anders.. soms voel ik er weinig van. Geen idee hoe dat komt.."