Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi lieve mensen, Ik ben een dame van 22jaar en afgelopen Zaterdag 25 Maart heb ik een plakje space cake gegeten. ( 1 plakje ) gekocht in de coffeeshop in Amsterdam. Ik ben een onevaren gebruiker gezien ik nog nooit geblowd heb of gerookt. ( geen evaring dus ) Inmiddels ben ik er natuurlijk zelf ook achter dat het heel dom was van me om zonder research een heel plakje meteen op te eten. Maargoed ik kan het nu niet meer terug draaien en wou gewoon expirimenteren. ( nooit meer dus ) In de trein naar huis kreeg ik een badtrip gezien ik dacht dat de space cake niet gewerkt had maar pas een aantal uur later ging werken. Ik zat die avond in de trein die aan het rijden was, dus je kan je bedenken dat dat nou niet een plezierige plek is voor een badtrip. Ik dacht op dat moment echt dat ik dood zou gaan zo erg was ik aan het spacen. Gelukkig heb ik geen dingen gezien die er niet zijn. Ik was elk moment bewust dat ik nog in de trein zat. Maargoed het probleem is nu dat we nu 5 dagen verder zijn en de space cake zo naar is gevallen dat ik nog steeds duizelig ben en het gevoel heb dat alles om me heen draaid. Hoofdpijn is ook nog steeds aanwezig maar het ergste vind ik de duizeligheid. Ik kan gewoon lopen maar alles is nog heel wazig en gewoon een beetje draaierig. Mijn vraag is dus ook zijn er mensen die ervaring hebben met dat de na effecten heel lang duren om weg te gaan? Ik heb ook een hele stressvolle periode achter de rug met veel oververmoeidheid. Moet ik mij accuut zorgen maken, of kan het in sommige gevallen langer duren voordat je van de waas en duizeligheid/hoofdpijn af bent. Ik ben er rustig onder maar soms maakt het gevoel dat ik nogsteeds zo draaierig ben me angstig dat het voor altijd zo blijft. Zijn er mensen die tips voor me hebben wat ik kan doen om er zo snel mogelijk van af te komen en of mensen die het ook meegemaakt hebben dat het langer duurden voordat je van alle na effecten af bent. Ik ben er goed ziek van namelijk! Groetjes, Fleur"
"Hoi stomme eend ( haha ) , psychedelibee en dunnetjes. Wat ontzettend lieve en fijne reacties! Het is gewoon fijn dat zo'n forum bestaat gezien je gewoon een beetje rustiger wordt. Heel erg bedankt voor de tips. Ik heb de doktor opgebeld met mijn klachten en ze zei aan de telefoon dat het nog wel eens 2/3 weken kan duren voordat ik helemaal de oude ben gezien ik ook zwaar oververmoeid ben en veel stress heb gehad. De space cake is daardoor gewoon extra zwaar gevallen. Ik ben heeel wantrouwig met dokters maar ik wacht het gewoon even 2 weekjes nog af. Het is natuurlijk echt helemaaal niet chill om je zo te voelen maar fijn dat ik niet de enige ben."
"Pfff het gaat nog steeds niet beter. Met de hoofdpijn kan ik leven maar de duizeligheid wordt niet veel beter. Ik had het gewoon nooit moeten eten terwijl ik zoveel stress heb. Ik gebruik echt nooit drugs en van 1 stom plakje space cake is heel mijn lichaam in de war. Ik wil hier gewoon zo ontzettend graag uit. Het is maar space cake. Ik heb het niet met Alcohol of iets gebruikt. Ik ben zo bang dat die duizeligheid blijft hangen. En iedereen verteld me positief te blijven maar hoe doe je zoiets. Normaal ben ik aan het freerunnen buiten , klim ik op daken en nu als ik loop ben ik constant licht in me hoofd."
"Ik heb echt nog teveel leuke dingen die ik wil doen. ik blijf hier toch niet voor altijd in he? Tis vandaag gewoon een dikke week geleden vandaar dat ik me nu zo zorgen maak en ik kan er gewoon echt niet tegen dit duizelige gevoel! Dankjewel voor het telefoon nummer ik ga het meteen maandag bellen. Ik heb ook gewoon een bizar verleden waarin me vader is overleden, me moeder tumor kreeg en een vriend van mij van het balkon viel en nu ik eigenlijk moet rusten ligt ook mijn tante op Sterven. En ga ik nu dag in, dag uit ziekenhuis in en uit. Ik wil me niet zo beroerd voelen."
"Hoi lieve mensen, Nog steeds klote maar ben bij de doktor geweest. Schijn een lage bloeddruk te hebben en een bijna burn-out dus overspannen. Wat jullie ook al dachten stressklachten en de space cake was het druppeltje. Gewoon klote! Maar jullie hebben mij echt goed geholpen en gesteund. Ben echt blij dat er mensen zoals jullie zijn. Dankjewel voor alles!"