Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi , ik heb al meerdere malen paddo's geprobeerd, en ga sewwes een potje 'aloha' eten (hawaiiaanse dus). maar ik zie staan op het potje 10 g, 2 porties ? dat lijkt me weinig voor 2 porties niet ? wat valt me aan te raden ? ik ga alleen trippen, maar ben daar niet onervaren in... ik dacht dat 10g één portie was, het doosje heeft me effe van de wijs gebracht... en ook, als ik mn portie in 2 keer neem, is dat nuttig ? eerste half doosje, als het inslaat en niet heftig genoeg is de rest ?"
"Bengt zei: Ik keur het nog altijd af. Wees niet lui en rol ze zelf. Trouwens als je iets wil "vieren" met een smaakje erbij. Rol dan een blunt. Je moet er ook wat moeite voor doen. Klik om te vergroten... Ik heb nog nooit cones gevuld (of hoe zeg je dat) maar mij lijkt dat een grotere moeite dan gewoonweg een jointje rollen"