Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Deranged zei: Pasta is de beste die ik ooit heb gehad. Was ook de laatste keer, zo'n 2 jaar geleden. Klik om te vergroten... Pasta is de eerste stap van het proces om coke te maken.Pasta is wel erg vervuild, van een kilo pasta (ook Bazooka genaamd) blijft een halve kilo coke over.Aan bazooka wordt zoutzuur toegevoegd. Door herhaaldelijke omkristallisatie ontstaat cocaïne in kiezelvorm. Gaat men door met het proces, dan ontstaat de poedervorm. Het uiteindelijke product is een zout, het cocaïnehydrochloride. Dit zout is nooit 100% zuiver omdat het versneden wordt met suikers (bijvoorbeeld manitol), met andere stimulerende middelen ( amfetamine, efedrine) of met lokale verdovingsmiddelen (lidocaine). Onversneden cocaïne is een wit, kristalachtig poeder. Het heeft een glimmend en bijna doorzichtig uiterlijk. Wanneer het tot poeder gestampt is, heeft onversneden cocaïne nog steeds een matte glans. Groetjes, Flakerrrrrsssssssss"
"Qocaïne zei: DonnieDark0 zei: Qocaïne zei: Is er nu niet een middel dat alleen dat chillende effect geeft ?? MDMA Klik om te vergroten... Maar is MDMA er ook in poedervorm ? snuifbaar dus ? Klik om te vergroten... Uiteraard bestaat er MDMA poeder. En ja.. dat is snuifbaar MDMA poeder op google Klik om te vergroten... Jij adviseert ook de raarste methodes aan mensen hier! Snif jij ook wiet?? MDMA komt niet voor nix in capsules, die zijn toch echt om in je keel te gooien hoor!Je rookt toch ook geen pep? Buitendat is MDMA snuiven de doodslag voor je neus en krijg je een vreselijk goor gevoel in je strot. Maarja, wat jij doet moet je zelf maar weten denk ik dan maar weer..."