Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Aight bedankt! dat word inkope doen"
"Ey mede Trippers Ik en m'n vrienden gaan volgend weekend voor de 2de keer lsd doen en we willen het zo spacend mogelijk maken Dus iemand nog een paar tips en tricks om het de ultieme ervaring to maken? Groetteenn"
"Hallo, dit weekend gingen vrienden en ik aan de xtc en pep. Het ging gewoon goed maar aan het eind van de avond kreeg ik opeens zware steken in m'n hoofd. IK begon mij erge zorgen temaken en probeerde het op te zoeken op het internet waar alleen maar uitkwam dat het een signaal zou zijn voor een beroerte(!). Ik dacht dat het door de drugs kwam dus probeerde toch maar gewoon te slapen, en na 4-5 uur viel ik uiteindelijk in slaap. De dag erna werd ik wakker en het was weg, maar na een paar uur wakker te zijn kwam het weer opzetten. Vrienden brachten mij naar de docter en die zij dat er erg veel druk op een ader zou staan maar dat ik mij geen zorgen hoefde temaken omdat ik nog zo jong ben (1. Nu is het 2 dagen later en het is nog steeds niet weg... Dus ik vraag hier of iemand anders de zelfde symptonen heeft gehad of dat iemand mij een beetje gerust kan stellen... Het voelt alsof er 1 lijn midden in m'n hoofd op knappen staat, het brand een beetje Gr. Ferdie"
"Btw: ik heb 2 pillen gehad en ongeveer 4 kleine lijntjes. Ik heb er nu weer erge last van. Morgen weer naar docter. Echt elk advies is welkom."