Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heb een mazatapec kweekset al voor de 3de keer bijgevuld met water en laten groeien. Nu merk ik dat er op 1 of 2 paddo's de top helemaal is bedekt met een schimmel achtig laagje. is dit een slecht teken? of gwn laten opdrogen en lekker opeten?"
"Dag iedereen Heb pas een paddo kweekset(mazatapec) gekocht en ondertussen al 1 keer geoogst. Nu had ik ook nog wat Ket liggen en vroeg me af of er al mensen ervaringen hebben met het combineren van deze 2? keep it clean keep it lean"
"Psychedelibee zei: Dit is een combinatie topic he... OT Geen ervaring met paddo's en keta, maar wel met LSD en keta. En ja, het wordt inderdaad behoorlijk intens en raar. Maar vond LSD en keta zeker wel een fijne en interessante combo. Wat denk ik wel een belangrijk verschil is tussen paddo's en LSD is dat paddo's een stuk chaotischer zijn dan LSD en van keta wordt je ontzettend vaag. Ik werd van LSD en keta echt extreem vaag, maar dit zal in combinatie met paddo's nog veel meer worden denk ik. Klik om te vergroten... Ja, ik begrijp wat je bedoelt met het chaotische van paddo's tegenover LSD. Over LSD heb je precies wat meer controle(hangt natuurlijk ook van de sterkte van je trip af). thanks voor de comment."
"maurice zei: lsd nou ik 1 keeer genomen ben am bad gegaaaan paddo,s was wel oke ram op gelachen maaar ligt ook aaan de sweeer Klik om te vergroten... leer even zinnen vormen vriend"