Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, dit is mijn eerste post!! Maar ik vroeg mij af hoe lang injecteer plekken blijven zitten. Ik heb namelijk voor het eerst mijzelf geïnjecteerd, intraveneus. Het ging niet helemaal goed en ging door mijn ader heen waardoor ik een onderhuidse bloeding kreeg."
"@Geneesmiddel Bedankt voor je reactie! Naar mijn weten heb ik best steriel gewerkt, maar blijft altijd een risico natuurlijk. De ophoping van bloed onder de huid is al aardig weggetrokken, alleen zit er een grote blauwe plek nu. Het was 3MMC want wou kijken hoe dit zou voelen geïnjecteerd."
"GroteDoppe zei: Ik vind dit niet echt op dit forum thuis hoort... Ook dat 'het enige wat ik thuis heb liggen' met andere woorden, je bent verslaafd, in ieder geval zo lijkt het. Klik om te vergroten... Ik begrijp je reactie, ik heb mijn bericht aangepast zodat dit minder aanstootgevend is. En nee ik ben niet verslaafd…"
"Geneesmiddel zei: Er wordt inderdaad een beetje nonchalant over gepraat maar dit forum is volgens mij bedoeld als oordeelvrije plek. Als iemand zich fijn voelt bij injecteren zou dat oke moeten zijn, zolang het op een veilige manier gebeurd. Maar wat vind je er zelf van? Vind je dat je een grens bent over gegaan of vind je het wel voor herhaling vatbaar? Zou je het ook wel eens met andere stoffen willen doen? Je beseft hopelijk wel dat het injecteren van drugs een hoop narigheid met zich mee kan brengen Klik om te vergroten... Ik denk dat ik het nog wel vaker ga doen, ook met andere stoffen. Ik ben me bewust van de risico's, en vind mijzelf een bewuste gebruiker. Maar ik weet dat ik niet erg vaak zou gaan injecteren, omdat ik ook stageloop met korte mouwen. Al moet ik eerlijk aangeven dat ik ook erg impulsief ben."
"Casaan zei: Juist. Ken je Marc Marie Huybrechts? Ja ja, nee, ja, nee? Op welk moment raakt je kleding ondergeschikt aan je gebruik? Het feit dat je er nu al over nadenkt zegt veel. Je bent impulsief? Je denkt na over je kleding wat betreft drugsgebruik. Kan je dat combineren? Klik om te vergroten... Ik moet je hier gelijk in geven. Ik denk niet dat het intraveneus injecteren vaker voor gaat komen omdat ik toch 2x per week stage heb."