Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"N3K0 zei: Ach dan heb je gelijk een frisse neus 🤣 Klik om te vergroten... Dat kun je wel zeggen 😂😂"
"Hallo! Ik ben nieuw op het forum, en eigenlijk meteen een vraag. Ik heb een vast persoon waar ik mijn coke haal. Nu heb ik wat gratis gekregen van een andere partij om uit te proberen, en te kijken wat ik daar van vond. Nu viel me op dat hij niet zo ‘wit’ is maar wat grauwer. En qua geur is hij erg fris (menthol?). De structuur is erg ‘zacht’. Ook voelt hij veel scherper aan bij het snuiven, en geeft niet zo’n kick als zijn eigen product. Hij lijkt me sowieso minder puur. Is iemand bekend met de kleur/het uitelijk van de bijgevoegde foto? Het is meer uit nieuwsgierigheid, waarmee zou dit dan versneden kunnen zijn, het geeft een beetje het idee van dat Duitse Wiesen kok. Al heb ik dat zelf nog nooit op, dus weet niet of het de juiste vergelijking is. ps. Uiteraard kun je zonder testen niet zeker weten wat er in zit, maar wie weet hebben mensen een beter idee wat het KAN zijn."
"Vincent A zei: En ruikt het naar menthol? kan het versneden zijn met wasmiddel?! Klik om te vergroten... Ik zou het oprecht niet durven zeggen, wist niet dat dit überhaupt iets is waarmee ze zouden kunnen versnijden. Wel bizar!"
"Vincent A zei: D’r zijn idioten die er alles ingooien om er meer van te maken laat je coke testen om zeker te zijn wat er in zit, menthol hoort er sws niet in kan ik je zeggen verschillende soorten coke kunnen van kleur verschillen en ook van geur Klik om te vergroten... Dat is waar! Tegenwoordig zijn ze wel creatief om het zo maar te noemen. Het was puur nieuwsgierigheid, het was gratis om te proberen. Hetgeen wat hij levert is altijd goed, en goede service. Dit was van gewoon om te proberen wat ik er van vond. Heb al laten weten dat het geen topspul was haha."