Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee dat is ook wel zo, maar bedoel je had nog niemand echt ontmoet dan online. Das toch spannend Ik heb een paar jaar gewerkt op Psy-fi en weet meteen wat je daarmee bedoeld, alleen de meeste gingen na hun dienst toch wel naar huis haha En fijn dat je ECG uitslag goed was!"
"Ik heb een vraag, ik heb een latex allergie, dus kan echt geen ballon aanraken, laat staat eraan zuigen. Alleen ik wil heel graag een keer lachgas proberen. Iemand een idee hoe ik dit kan doen? Direct uit de bus is gevaarlijk, I know, maar hoe dan?"
"Syl zei: Latexvrije ballonnen kopen. Klik om te vergroten... Die bestaan dus niet, ik heb echt al overal gezocht"
"Ik ben nieuw hier maar heb je verhaal met plezier gelezen Erg leuk om het festival vanuit jou perspectief te bekijken. En ook stoer dat je er alleen durfde heen te gaan, zoals iemand hier al zei. Ik had twee jaar geleden ook een kaartje maar degene waarmee ik ging zei af en ik durfde niet alleen Zo te lezen kun je dus wel prima alleen gaan haha"