Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"En wat nou als ik dit in 2 keer neem verdeeld over een half uur / uur. Slaat hij dan minder hard in of werkt dat niet zo? Is her nemen van een halve in een keer beter?"
"Beste lezers, Ik ga zaterdag na lange tijd weer een keer XTC doen. En nu heb ik een vraag die me toch wel een beetje dwars zit. De eerste keer dat ik XTC/MDMA deed half jaar geleden kickte mijn pil super hard in. Ik weeg 78 kg en had ook maar rond de 80 mg aan mdma genomen. 2 x een kwartje verdeeld over 1.5 uur. kwartje was dus 40 mg. De pillen waren getest!! De eerste 10/15 minute van de inslag voelde ik me super kut. Ik dacht dat ik dood ging!! maar na die 10 minuten ben ik toch wel super lekker gegaan de rest van het feest. Nu is mijn vraag: Is er een manier om dat inslag moment te verminderen? heb ik teveel gepakt? Dit is toch best vervelend als je op een festival staat en je weet niet wat je overkomt uit het niks Wat is jullie advies qua hoeveelheid om mee te beginnen zaterdag? Pil is getest op 160 MG deze keer. Thanks!"
"chipmunk zei: Als je in 2 keer neemt zal hij inderdaad minder hard inslaan. De eerst dosis zou de sterke van de trip moeten bepalen. Als de pil effectief 160 mg is, is een halve een perfecte dosering. Je kan ook 3/4 nemen en het kwartje houden om al dan niet bij te nemen. Klik om te vergroten... Thanks !"