Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Stoner-vriend: Als ik dat zou doen jonge dan zou ik dat echt niet doen! Na poppers gesnoven te hebben: "Je ziet helemaal rood." "Ja zo voel ik me ook." Vriend komt binnen, ik stop een potje poppers onder zijn neus en zeg: "Ruik eens goed, 3 keer raden wat het is. Hij snuift 3 keer diep, gaat op de grond zitten. ... Minuutje later: "Poppers?!" "Wow, de pan ademt!" - Paddo. Vriend van me verslikt zich half in een hijs van z'n joint. Roggelt een dikke klodder op en zegt met een strak gezicht: "Zo, die wilde gij ook nie in uwe soep hebben." Vriend van mij, een aantal uur nadat paddo's ingenomen waren. "Ik heb me nog nooit zo helder gevoeld." Seconde later gaat'ie knockout. Zelfde vriend, zelfde avond. Hij begint zijn tas rond te trappen. ik: "Wat doe je?!" v: "Mijn tas keek boos." Andere vriend, verslikt zich half in een hijs van zijn joint. Roggelt een dikke klodder op, en zegt met een stalen gezicht: "Zo, die wilde gij ook nie in uwe soep hebben.""