Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste poging was een groot succes. Ik had toen 10 gram genomen en een uur later die andere 5 gram omdat het zo’n groot succes was. Tijdens mijn eerste trip had ik lachaanvallen, hallucinaties, geweldige inzichten en was ik een prettig en sociaal persoon. Nu over mijn tweede poging. Dat was zoals de titel zegt een slechte trip. Ik had deze keer de hele 15 gram in 1 keer genomen. Het begon als slecht want na 1 uur begon ik me al heel benauwd te voelen. Dit was een onaangename verrassing en het begon net. Ik begon snel wat te eten om de trip minder sterk te maken maar de trip was al begonnen. De hallucinaties waren leuk en extreem maar dat nam niet weg dat ik mij benauwd voelde. Omdat ik at kwam ik in ademnood dus ik stopte met eten. Ik dronk veel water en dus begon de trip echt in te kicken. De tijd ging super langzaam net zoals in de matrix. Geluid en beeld was 5-10 keer langzamer dan normaal wat cool is maar ik kon niet ademen (of die illusie had ik) en dat begon steeds erger te worden. Op een gegeven moment ging de tijd weer naar normaal maar toen stond ik echt helemaal stijf. Met mijn handen kon ik niks. En ik kon niet letterlijk denken. En nog erger: ik kon niet ademen. Ik overwoog om 112 te bellen maar toch de shop gebeld waar ik het gehaald had. Ik kon echt niet ademen, praten en denken dus ik was licht in paniek. Later kwam iemand mij een tripstppper brengen en toen ging het wat beter. Volgens sommige mensen was mijn ademnood (tekort aan adem) een illusie maar persoonlijk denk ik dat dat niet waar is want ik kon ook niet mijn handen gebruiken, ik kon niet praten en ik kon niet denken. Ik had gewoon teveel genomen op een lege maag terwijl het super warm was en op die dag had ik niet veel water gedronken. Ik zit nog steeds over dit incident te denken ook al is het nu al paar dagen geleden. Het was een van de heftigste ervaringen ooit. In tegenstelling tot mijn eerste keer wat een hemel op aarde was was de tweede keer een hel op aarde."
"15 gram is de normale dosis. 10 gram is aangeraden voor beginners dus zo hoog is de dosis niet."
"Ik neem natuurlijk truffels om een trip te krijgen dus de normale effecten van een trip vind ik helemaal niet erg. Onderzoek heb ik natuurlijk wel gedaan dus ik wist wat mij te wachten stond. De eerste keer was een groot succes zoals ik beschreven heb dus mijn tweede keer hoopte ik op hetzelfde effect. Niet dus. Het was een compleet andere ervaring zoals ik beschreven heb. Tijdens mijn eerste keer had ik geen last van benauwdheid."
"Roze olifant zei: Ah oké, dan had ik je bericht verkeerd gelezen, ik dacht dat je het als negatieve effecten beschreef maar nu ik het terug lees staat het er inderdaad niet echt zo, my bad. Maar wat Mindless zegt, geen trip is hetzelfde, waarbij het soms zeer positief en soms zeer negatief uitpakt, dat is iets waar je weinig controle over hebt (en stiekem is dit ook exact datgene wat trippen zo interessant maakt, al lijkt dat even helemaal niet zo tijdens een slechte trip). Hopelijk heb je een volgende keer weer een betere ervaring, maar ga er vooral zo open mogelijk in. Klik om te vergroten... Ik weet niet op de shop mij nog een keer truffels gaat verkopen. Zoals ik beschreven heb, ik heb hen gebeld en best wel bang gemaakt. Hij moest helemaal naar mijn huis komen om een trip stopper (medicijnen) te brengen en paar uur mij gezelschap houden. Hij zei dat ik een half jaar even niks moet doen."