Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"acht.zes zei: Ik heb eens gegoogled op het medicijn, je hebt toch geen kanker? Klik om te vergroten... Nee joh, ik heb geen kanker hoor. 6 jaar geleden is er palindroomreuma vast gesteld bij mij. Nu 6 jaar later is er vast gesteld na meerdere onderzoeken dat het verergert is en over is gegaan naar reuma artritis heb. Ik zal open zijn met je. Ik ben 44 en alleenstaand met 3 kids en ik gebruik al vanaf me 11 elke dag wiet. Wel voordat ik naar bed ga( de laatste jaren) ben tot me 30ste jaar verslaafd geweest aan vele drugs. Ben overal vanaf gekomen behalve dan de wiet die ik in de avond neem als de kids op bed liggen. Sinds een paar jaar geleden en toen was ik al jaren moe. De hele dag gapen, geen energie. Door een feestje waar ik weer in aanraking kwam met speed. Ik had toen nog wat over en toen is het er weer in geslopen om wat te nemen zodat ik weer meer energie had. Het is niet zoals vroeger meer. Ik gebruik het op een geheel andere manier dan toen. Ik haal nu meestal 5 gram en doe daar ongeveer een half jaar mee. Elke dag ongeveer een halve tic tac ( hoeveelheid ongeveer ingeschat)in een vloeitje en neem dat s,ochtends in na me ontbijt. Ik functioneer hier goed op. Ik kan naar me werk en alles doen wat een normaal mens ook doet. Ik ben niet hyper, je kan niets aan me zien. Ik slaap ook gewoon goed. Ik word indirect rustiger van speed, wel actief en gefocust. Het helpt mij om de gewone dagelijkse dingen in het leven te kunnen volhouden. Het medicijn wat ik nu moet nemen schijnt behoorlijk heftig middel te zijn. Ik ben afgelopen vrijdag er mee gestart. 6 pillen in 1 keer. 24 uur later 2 pillen foliumzuur. Dus dit is net gestart. Daarom mijn vraag kan het kwaad dat ik toch dat kleine beetje speed nog neem....."
"acht.zes zei: @Engel Oef, gelukkig maar. Ik las dat dit medicijn ook wordt ingezet bij kanker. Het betreft dus microdosering en zelfmedicatie bij jou. Heb je toevallig geen AD(H)D? Dat je er rustig van wordt wijst ook die richting aan. Beste is het om aan je huisarts te vragen. De mijne weet alles over me, beroepsgeheim weet je wel... Klik om te vergroten... Zou zomaar kunnen hoor! Kreeg t wel altijd te horen. Maar nooit vast gesteld. Ben altijd heel actief geweest, druk in gedrag en praten. Voel veel, zie veel tsjaah... Misschien toch maar dan de stap zetten om het aan mijn huisarts te vragen. Bedankt ieder geval voor je reactie!"
"Psychedelibee zei: Vragen over de interactie kun je het best bij je huisarts stellen. Maar elke dag speed gebruiken om te functioneren is vragen om problemen. Zo ontstaat heel snel een verslaving. Stop er direct mee, nu dat nog vrij makkelijk gaat. Een speed verslaving moet je echt niet onderschatten. Klik om te vergroten... Ik weet dat natuurlijk wel, maar op dit moment in mijn leven lijkt mij dat niet goed te lukken. En Ik durf het niet aan de huisarts te vragen als ik eerlijk ben. Ik hoopte dat jullie mij hierover iets konden vertellen."
"Ik Psychedelibee zei: Ik zou zeggen formuleer eerst een fatsoenlijke vraag en dan komt er wellicht antwoord. Ja ik heb ervaring met al die middelen, maar om zonder concrete vraag daar mijn ervaringen over delen ga ik niet doen want als ik hier alles moet opschrijven ben ik wel een paar uur bezig... Klik om te vergroten... Hai ik ben nieuw hier en ik ben erg benieuwd of iemand mij kan vertellen wat methotrexaat in combinatie met speed doet. Ik ben net begonnen met dit medicijn maat gebruik elke dag een klein beetje speed. Anders ben ik zo vermoeid, door een klein bommetje te slikken functioneer ik gewoon. Maar nu ik deze medicijnen neem vraag ik me af of dit kwaad kan. Kan iemand mij hier asjeblieft wat informatie over geven? Alvast bedankt."