Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Gisteren had ik een echt niet voor herhaling vatbare dxm trip gedaan.. Eerst nam ik ongeveer 3/4de van een 1literpak pink grapefruitsap en iets van 8 reisziete pillen. Daarna nam ik 812 mg dxm (ben 53 kg) Eerst kreeg ik de typische verschijnselen, duizelig gevoel vrolijk beetje dronken. Toen ben ik op de bank gaan liggen. Had weer het typische gevoel dat ik groot dan weer klein was, 1 was met alles enz. Toen fantaseerde ik dat ik aan het trippen was en wist ik niet meer of het nou echt was of niet maar ik bleef naar dezelfde muur met dezelfde meubels staren , die steeds anders leken maar tegelijkertijd ook weer hetzelfde. Vervolgens viel ik met mijn kleren aan als een blok op de bank in slaap en heb 10 uur ofzo nonstop geslapen. Toen ik wakker werd, schrok ik me dood, was ik ontzettend moe en had overal jeuk. Maar mijn pyjama aangedaan en in bed gaan liggen en nog wat uren geslapen, maar ben me er niet fitter door gaan voelen. Ben nog steeds ontzettend moe en sloom, heb overal jeuk en een soort van spierpijn op rare plekken zoals in mijn benen. Mijn ogen vallen steeds dicht, ben wel vaker abnormaal zo moe geweest maar niet de hele dag. Kortom, waardeloos"
"hallo, ik heb 2 vragen: 1. Als ik Daro retard capsules neem ( niet heel veel, meestal 10 tot 18 dus 290 tot 520 gram dxm) dan moet ik haast ieder halfuur wel overgeven. Ik stamp de bolletjes niet fijn, want met retard functie vind ik het ook leuk - ik zie geen aliens, maar ik krijg er wel meer 'verbondenheid' met andere mensen door en ben ik veel vrolijker - en duurt het effect ook langer (en de eerste keer dat ik het wel deed, met een lepel en vork, duurde het een halfuur.. en viel de helft op de grond bij het terugdoen in de capsule ) . Maar mijn vraag is heeft iemand hier wel eens daro retard capsules gecombineerd met een van de volgende middelen: http://www.kiesbeter.nl/ziekte-en-gezon ... kmiddelen/ of reistabletten en werkte het tegen de misselijkheid? 2. ik weet dat mensen hier waarschuwen voor leverbeschadigingen bij het nemen van paracetamol met codeïne. maar dit vond ik op wikipedia: "Beschadiging van de lever kan optreden na de inname van een enkele dosis van 10 tot 15 gram paracetamol. Een leververgiftiging kan zeer pijnlijk zijn en een aantal dagen duren. Inname van een enkele dosis van 20 tot 25 gram kan fataal zijn" maar bij bijv. tabletten paracetamol 500 mg, codeïnefosfaat 10 mg Is er dan minimaal 200 mg codeïne nodig om het effect te merken? want hier op het forum lees ik dat je van 100 mg codeïne ook wel al iets merkt en dan is je hoeveelheid 'slechts' 5 gram paracetamol. heeft iemand dit geprobeerd? alvast bedankt als je reageert."
"Ik heb inderdaad een angststoornis en milde depressie, maar ik heb geen idee wat ik met deze filosofische spam aanmoet aangezien ik xanax niet bij de apotheek kan halen en ik online pillen niet echt vertrouw. maar ik weet zeker dat deze informatie me ooit in mijn leven wel eens heel goed van pas kan komen"
"Niemand heeft hier ooit gereageerd, NOU DAN UPDATE IK ZELF MAAR want ik heb het zelf al uitgevonden Vraag 1: 6 cinnarizine reistabletten van kruidvat (4 voor dxm ingenomen, 2 tijdens effect) werken niet voldoende om het overgeven tegen te gaan, had er wel iets minder last van. Moest nu 2x overgeven ipv 5x ofzo. Vraag 2: Ik had codeine nog liggen zonder paracetamol; ik merkte er niet heel erg veel van hoewel ik wel vrolijker was, maar dat was waarschijnlijk een placebo. Had 100 mg genomen."
"Ik gebruik ook citalopram, en ik drink gewoon. Moet er alleen wel snel van overgeven. Maar ben wel iets sneller aangeschoten heb ik het idee, ha ha. Ik heb nog nooit xtc ofzo gebruikt met citalopram en ik raad he ook niet aan. Wat ik wel heb gebruikt zijn de voedingssupplementen sint janskruid, tryptofaan, 5-htp en rhodeola, en dxm en deze dingen zouden zogenaamd ook het serotoninesyndroom kunnen veroorzaken. Nou, ik ben iemand die wat voedingssupplementen betreft soms 1 potje per dag inneemt , en zelfs dan merkte ik er nog geen reet van. Dus ik geloof eigenlijk niet zo in het serotoninesyndroom, maar ja dat kan voor iedereen weer verschillend zijn.."