Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zit in hetzelfde schuitje, dag 5 vandaag. Maar het is al wel beter, die hevige pijnen zijn al minder, enkel nog de koude rillingen en warmte opflakkeringen en zweten en wakker liggen en overdag doodmoe zijn en emo en misselijkheid en geen eetlust en krampen. Maar die verschrikkelijke pijn is echt al beter. Voor die spier en bot pijnen kan je gerust paracetamol of ibuprofen nemen, helpt toch een klein beetje bij mij. Dat braken: metoclopramide kan je in de apotheek zo krijgen en werkt goed tegen de misselijkheid. Probeer desondanks het kutte gevoel toch iets binnen te krijgen van eten, dat je niet te erg verzwakt. Drink veel water. En neem loperamide als je teveel last hebt van diarree. Probeer ook dagelijks een kleine wandeling te maken, doe het heel rustig aan. Maar met mate actief blijven helpt echt wel! En probeer je hoofd ook zoveel mogelijk af te leiden dat je niet continue denkt aan hoe kut je je voelt. good luck en blijven doorbijten"