Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"LukeHope zei: Goedemiddag allen, Ik zit in een burn-out en bij het roken van wiet of hasj krijg ik paniekaanvallen. Over CBD wiet met ong. 1% THC lees ik goede verhalen. Deze heb ik nu in huis, maar ik durf hem niet aan te steken uit angst voor opnieuw paniekaanvallen. Ik wil het wel graag proberen. Daarom zoek ik ervaringen op dit gebied. - Kan iemand mij a.u.b. vertellen wat ik ga voelen als ik 1 hijs neem van deze CBD wiet? - zouden jullie het in mijn geval roken met of zonder tabak? Aan tabak ben ik gewend. Het voelt alsof ik beter kan mixen met tabak omdat er dan minder van de wiet in zit? Alvast heel erg bedankt! Luuk Klik om te vergroten... Heb je het geprobeerd? Ik zit in dezelfde situatie momenteel en ben erg benieuwd."