Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"WetenschapperJP zei: Beste mensen. Zijn er meer mensen hier die gestopt zijn met heroïne of andere opiaten? Ik ben bijna 3 weken clean, ook geen methadon of suboxone. Heb nog steeds vormen van ontwenning? Klik om te vergroten... Goedenavond. 3 weken is nog maar het begin. Maar nu moet je door. Je zal nu een maand verder zijn. En als je niet meer gebruikt hebt zal je er wel helemaal klaar mee zijn. Zelf ben ik sinds 10 april gestopt met hulp van een dokter en een begeleidster waar je 1x in de maand een gesprek mee hebt. Helpt echt om iemand erbij te hebbe.n En vrienden die je steunen ook. Het is niet makkelijk. Heb 45 dagen zelf ontwenningsverschijnselen gehad. Maar de eerste 3 weken waren wel het zwaarst. Dus gewoon volhouden en met een sterke geest en wilskracht zal je realiseren dat je zoiets niet nog een keer wilt meemaken. Maar erg knap hoor 3 weken zonder middelen. Ik heb zelf valium gehad 20 mg. Maar zodra de heroine uit je lichaam is heb je een valium probleem. Ben er gelukkig ook bijna van af. Gebruik nu nog 5mg. Dus zal volgende week wel over zijn. Maar ik zelf zou zoiets nooit meer willen meemaken. Maar ik ken mensen die 30 jaar gebruiken en gestopt zijn. Het blijft toch af en toe terug komen in je hoofd. Maar wees sterk en je hoeft het nooit meer. Helpt ook wel als je weer doelen stelt en plannen maakt Dan wil je helemaal niet meer terug. Maar zodra de heroine uit je lichaam is zal het alleen nog af en toe Een geestelijk gevecht kunnen worden Al valt het bij mij reuze mee Ben meerdere keren al weer gevraagd maar weet nu beter Ik hoop voor je dat je het leven weer kan oppakken. Heeel veel sterkte toegewenst."
"De Zandman zei: Opiaten verslaafd geweest? Niet aan horse. Wel aan oxcycodon. Dat is ook een stevige... Ik ben ervan af. Jazeker. Klik om te vergroten... Ook een zware idd. Is gewoon heroine in pil vorm. Mischien nog wel sterker want het is medisch. En geen straatrommel. Netjes dat je er vanaf bent. Sterkte ermee."