Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"HIer in het dorpje (Wieringerwerf) waar ik pas woon is geen shop, ik doe er 3 kwartier over met de bus om bij een shop te komen. Dus dan is dit een welkom alternatief. Al is het wel vervelend dat het 24 uur duurt. Ik weet verder hier ook geen personen hier in de buurt die dealen dus dan schiet het ook niet op."