Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste mensen het klopt wel dat je hartkloppingen van c kan krijgen maar ga er maar vanuit dat hier heel veel met speed wordt versneden. Ik ben er sinds kort achter dat dat vaak de reden is van de nare bijeffecten. Ik had dat namelijk zelf ook vaak hartkloppingen, steek en paranoia bij zelfs een lage dosering. Nu kreeg ik voor het eerst goede c, wel wat duurder en had helemaal nergens last van. Het duurde zeker een half uur voor het werkte, verdoofde nauwelijks en ik dacht zelfs ik ben opgelicht! Toen het begon te werken was alles subtiel verdoofd en werkte het super sterk en fijn en geen last van bovenstaande klachten. Wij worden gewoon verneukt hier met hele slechte kwaliteit die door de speed sterker lijkt. Vraag voor de gein maar eens aan een testcentrum of ze ook op amfetamines willen testen... Ik betaal vanaf nu liever iets meer voor het echte c gevoel! Hoewel het moeilijk is te zeggen of het goede is hier wat tips uit eigen ervaring: - wanneer het binnen een paar minuten werkt>>>>> hoogstwaarschijnlijk speed - wanneer het binnen een paar minuten verdooft>>>> lidocaine, codeine of ander verdovingsmiddel - smaak moet meer zuur dan bitter zijn zoals speeds smaakt. Het blijft natuurlijk nattevinger werk maar misschien heeft iemand er wat aan. Gegroet"