Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nieuw hier en dit is m'n eerst post, dus ik hoop dat dit de goeie plaats is. Ik heb paar lijntjes c binnen (ervaren gebruiker I can handle my shit) en net 2 xanax geslikt omdat ik die combo wel fijn vind. Ik heb nog een restje K liggen maar ik ben niet helemaal zeker of dat wel een goeie combo is. Ik denk vooral aan de xanax dan. I really kind of want to get the K up in there maar ik zou morgen ook graag nog wakker worden 😁. Ik heb wel al vaker K gedaan maar zou mezelf nu niet bepaald een expert noemen. Ook een een mini jointje en een pintje of 4, maar denk niet dat dat het verschil gaat maken. Any thoughts?"
"Oké. Toch gewoon gedaan. Nog een beetje c op de piek van de benzos voor die heerlijke synergie. 5 minuten later mini ketje. Paar keer bijgedosed want de benzo leek het effect te cancelen (mijn vriendin was al goed gelanceerd, zelfde dosis, geen benzos). Ook nog ergens een stickietje gerookt met mellow brainy hash. Beetje moeilijk in te schatten wanneer precies. Some temporal displacement. Net stevig k gedosed. Cricling the hole. Supermellow. Superfijn. Staying away from the alcohol for now."
"Verwarring. Kan niet bewegen. All is good."
"Oké. Ondertussen weer onder de levenden. Niet helemaal akkoord dat benzos en coke elkaar tegenwerken. Kwestie van smaken verschillen zeker. Hou wel van die benzo roes met een beetje helderheid erbij Ben uiteindelijk toch tegen een uur of 5 in m'n mand kunnen kruipen. Gestopt met de coke voor ik aan de k begon. Al bij al lekker kettripje gehad maar is pas echt ingeslaan toen de andere shit een beetje uit m'n systeem was. Heilige schrik van ket/alcohol combo wegens slechte ervaringen (een paar uur verlamd naar het plafond staren of wakker worden in een completely trashed kamer zonder herinneringen zijn niet echt wat men fijn kan noemen). Was allemaal wel handelbaar, maar niet persé een aanrader. Weet niet of het aan de benzos lag maar de ket was nogal afgevlakt de eerste uren."
"De Dunne zei: Nee, coke, benzo, alcohol, wiet EN ketamine. Maar @Dtron heeft alles onder controle want “he can handle his shit” Klik om te vergroten... als je het zo stelt klinkt het inderdaad niet helemaal oké. Was wel onder controle hoor. But yeah I guess I've got a bit of a problem.."
"Ganggang💯 zei: Keta en benzo's combinere zou ik mee oppassen. Je wilt blijven ademen lijkt me toch? Helemaal met een upper op de piek erbij.. je hart had het zwaar te verduren. Klik om te vergroten... Was inderdaad waar ik schrik voor had. Viel al bij al nog mee. Rustig aan begonnen met de ket. M'n vriendin heeft me bovendien goed gemonitord (voor zover dat kan op k). Weer een paar jaar slijtage voor de tikker op 1 nachtje. Bestaat er een emoticon voor 'lacht maar weet niet zeker of dat wel de juiste reactie is'?"
"Al bij al blij met dit experimentje, al was het maar om de andere gebruikers op het forum een hart onder de riem te steken: hoe diep je zelf ook zit, er is altijd iemand die er slechter aan toe is. EDIT: drugs combineren is gevaarlijk. Weet wat je doet voor je er aan begint. Do not, I repeat, not do what I did last night unless you're far gone or just don't give a f."
"Rivalrie zei: Waarom combineert je zoveel? 1 middel niet heftig genoeg? Klik om te vergroten... What can I say? Junky's gonna junk... Ook nooit echt geleerd niet te combineren denk ik... You know how it goes. Wel altijd voorzichtig met nieuwe dingen"
"8️⃣6️⃣ zei: Als je hoog genoeg doseert kan je je geheel niet bewegen met keta. Als je dan nog hoger doseert (wat uiterst lastig is uiteraard als je je niet kan bewegen, maar als je van net nog bewegen nog een flinke hoeveelheid uit het al vrijwel 2d zakje kan peuteren) raak je bewusteloos. Klik om te vergroten... Was eerder een uitgesproken afkeer voor bewegen dan full blown verlamming. Dat heb ik alleen nog maar meegemaakt met ket-alco combo. Not a big fan to say the least. Ben geen ketjunk dus ga normaal gesproken niet zover op ket alleen."
"De Dunne zei: TS is nog niet online geweest. Zo out als de neten Klik om te vergroten... Viel mee. Geslapen tot de middag en verrassend fris bij het opstaan. Even got some work done..."