Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hoi allemaal, Als ik op Internet lees lijkt de werking van 3CMC en Benzofury erg op elkaar alleen werkt Benzofury een stuk langer? Ik neem normaal altijd 220mg capsule 3CMC (meestal over de hele dag of avond/nacht 3 a 4 capsules). Bij mij is de piek van 3CMC best snel weg en een vriendin stelde voor om Benzofury te gebruiken. Zij heeft capsules van 200mg Benzofury. Haar vriend neemt 200mg en zij zelf haalt er meestal een beetje uit. Wil graag helder blijven, maar wel het lekkere gevoel hebben (niet ram van de kaart zijn en er ook zeker zo niet uit zien!) De werking van 3CMC is bij mij meestal na een minuut of 20/30 zeker voelbaar en na 45/60 minuten de piek. Ik voel me dan vrolijk, opgewekt, helder en ga enorm veel kletsen! Meestal als ik na na 2 uurtjes de 2e capsule neem dan voel ik bij die piek wel meer het MDMA (van de kaart) effect, maar blijf wel helder en blijf veel kletsen. Niemand ziet dat ik iets gebruikt heb (soms wel wat grotere ogen, maar niet overdreven). Heb ook weinig last van een kater de dagen erna. Ik vindt het in principe top spul, alleen vind de fijne werking wat kort (en slapen lukt bijna niet, ik neem dan altijd een Temazepam 20mg als ik wat beter wil slapen). Maar vanwege de korte werking wil ik misschien Benzofury proberen aankomend weekend, maar weet ook niet precies hoeveel mg ik dan moet nemen? Heeft iemand hier ervaringen mee? En weet iemand uit ervaring het verschil tussen deze 2 middelen? Oja en bestaan er ook serotonine verhogers of zoiets die je kan nemen de dagen na gebruik? Let me know!!!"
"Indi(ca) zei: Hoii, Ik kan je helaas niks vertellen over het verschil tussen 3cmc en benzofury's. Voor de dagen na het gebruik kan je L-Tryptofaan nemen. Je moet je wel echt aan de gebruiksregels houden. NIET binnen 24 uur na het gebruiken van drugs nemen en je houden aan de maximale dosering anders loop je risico op een serotonine syndroom. Klik om te vergroten... Thanks voor de info! Ik las dat 5-HTP wellicht nog beter werkt om de serotonine te verhogen."
"BelowTheFlow zei: Hallo @Dtje , welkom hier. Het zijn twee heel verschillende stoffen. Het ene is niet zo maar een vervanger voor het andere. Het is best nuttig om de zoekfunctie te gebruiken voordat je een vraag stelt. Dan kun je een overblijvende vraag veel gerichter stellen. Ook op psychonautwiki kun je een schat aan basisinfo vinden. Klik om te vergroten... Kan je me meer uitleggen wat de verschillen zijn dan? Want ik lees best wel wat overeenkomsten qua werking en t gevoel?"
"Casrus zei: 6-APB lijkt qua ervaring en ook qua gebruik veel meer op XTC dan 3-CMC. 3-CMC -hoewel ook enigszins entactogeen- lijkt meer op stims. Weet je wat voort soort stof jullie 6-APB is? (Als je het niet kunt vinden, vendors zetten het er vaak niet bij, dus dat is niet raar). Scheelt aanzienlijk voor de dosis. Denk ook aan de 3-maanden regel. Klik om te vergroten... Okeeee...Ik ben niet thuis in al die technische bewoordingen, haha! Entactogeen? Stims? Qua wat voor stof 6-APB is..Dit lees ik er over op de site: De chemische benamingen van 6apb ofwel Benzo Fury zijn 6-(2-aminopropyl)benzofuran, 1-benzofuran-6-ylpropan-2-amine, Benfamine en 6-Apb. De formule is C11H13NO • HC1 Ik weet niet of ik de naam van de verkopende site mag zeggen? En wat bedoel je met de 3-maanden regel?"
"MarcieMarc zei: Ik heb er de wereld over gelezen voordat ik voor de eerste keer 6-APB (benzofury) gebruikte en kwam erachter dat ik daarna nog niet veel wijzer was. Dit mbt doseren dan. Het ene reageert heftiger op lagere doseringen dan de ander en andersom. Kennelijk is lichaamsgewicht ook niet echt een meetmiddel zoals bij MDMA. Mijn eerste ervaring was 160mg succinaat poeder verdeeld over 2 gelatine capsules. Deze overigens wel tegelijkertijd naar binnen geknikkerd. Heerlijke ervaring maar had van mij nog wel iets steviger gemogen. Volgende keer op naar 180-200 in 1x of 160 met een booster van 40, dat gaan we nog maar even bekijken. Wel ben ik eruit dat ik dat niet op een feestavond doe maar echt wel op een festival vanwege de werkingsduur. Soms denk je dat je eruit bent maar dan klopt de 6 toch weer eventjes subtiel aan en dat is fijn. Succes met je puzzeltocht maar bouw op ipv overdoseren, daar heb je het meest aan. Klik om te vergroten... Thanks voor je bericht. Deze keer is het geen festival. Maar we zijn er waarschijnlijk wel van 22h tot 05h! Zat er aan te denken om het te nemen voordat we naar binnen gaan omdat het best wel ff duurt voordat je er wat van voelt. Altijd spannend als je nog niet weet wat voor gevoel het je gaat geven! Vroeger regelmatig xtc gedaan alleen dan zat ik veel meer in mijn eigen bubbel, niet zoveel zin om te kletsen of dansen. En wil graag net als met 3-CMC opgewekt en vrolijk, dansen en kletsen en natuurlijk een lekker gevoel en niet alleen maar van de kaart zijn ofzo. Met dit spul krijg je trouwens wel een enorm droge mond en mijn vriend wordt er heel geil van, dat heb ik dan niet perse, haha!! Dus ik vindt dit best top spul alleen de piek is erg kort en dat is jammer."