Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goedenacht.... Ik en mijn vriend hebben al vaker samen alfa-php gerookt... Maar hij kan zijn ogen niet van de glazen pijp afhouden... Hij is er continu mee bezig, goeie bezigheidstherapie zou je zeggen... Weet iemand waarom dit is?.."
"Nee want als we crack roken doet die heel anders"